مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بندرعباس:

شب قدر بهترین شب توجه به معنویات و نیایش با پروردگار است

حجت الاسلام والمسلمین درویشی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شبهای قدر با ارزش ترین شبهای عمر ماست ،در شب قدر اعمال یکساله ما بررسی می شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۰۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین درویشی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شبهای قدر با ارزش ترین شبهای عمر ماست ،در شب قدر اعمال یکساله ما بررسی می شود.

 

وی افزود : ماباید دراین شبها اولین مظلوم واولین تروریست عالم را بشناسیم ،در دورانی که ابن ملجم به عنوان یک تروریست وارد مسجد شد مولا علی (ع)مشغول نماز بود که ابن ملجم برفرق حضرت علی (ع) شمشیر زد و دیدیم که ابن ملجم چه سرنوشتی پیدا کرد،مولاعلی (ع)دستور دادند اورا تعقیب کنند و فقط یک ضربه شمشیر بر سر او بزنند و امام حسن (ع) این ماموریت را داشتند که یک ضربه به فرق ابن ملجم بزند وامام حسن(ع)با یک ضربه  او را به درک واصل کرد و بقیه تروریست ها بدانند اگر بخواهند به کشور ما آسیبی وارد کنند مثل تروریست هایی که در حادثه مجلس و رودان نابود شدند آنها هم نابود خواهند شد وعاقبت همه تروریست ها این چنین است .

 

 درویشی اظهار داشت : ما درشب قدر اعمالی داریم  باید به حساب خود رسیدگی کنیم وبه پرونده خود بنگریم که چه گناهانی کرده ایم . از خداوند طلب مغفرت کنیم ،ما باید براعمال خود مواظبت کنیم  ،دراین ماه حتی خواب شما هم عبادت حساب می شود این شبهای قدر را خیلی قدر بدانید ودر مساجد حضور پیدا کنید و به عبادت و راز و نیاز بپردازید برای یکدیگر دعا کنید .


ارسال نظرات