خبرهای داغ:
قاسمی گفت: این اشتباه وسیاست غلطی است که افراد را به دلیل رای دادن به شخص دیگر تهدید به اخراج واستعفا وهمچنین انتقال به دیگر نقاط کشور کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۶۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، به نقل از نسیم قائن ، سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در همایش سالیانه مودت فرماندهان پایگاههای بسیج که شب گذشته در مصلی قاین برگزار شد ضمن تسلیت فرارسیدن لیالی قدر گفت: ماه رمضان فرصتی برای هدایت بشریت وبهره برداری از منبع عظیم قرآن کریم است .

 

وی بیان داشت : با همه مشکلاتی که سرراه انقلاب قرار داشت اینک در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی هستیم  ودشمن برای نابودی انقلاب ما هم برنامه های زیادی ریخته است ومیخواهد که انقلاب ما همانند انقلاب سایر کشورهانیز درهمان سال های اول نابود می شد.که خوشبختانه این انقلاب همچنان پابرجاست.

 

قاسمی بیان کرد: از دیدگاه استکبار جهانی انقلاب مانباید شکل می گرفت ولی خوشبختانه به کوری چشم دشمنان شاهد تداوم انقلاب  در کشور وجهان اسلام هستیم.

 

وی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز در کشور گفت: یکی از پیام های این انتخابات در کشور این بود که شما دشمنان هرچه تلاش کنید وبسیج شوید وتمام فضای مجازی وماهواره ای را هم که به کار بگیرید این ملت را از هدفشان نمی توانید دور کنید.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در ادامه گفت همه ما باید گوش به فرمان مولا ورهبرمان باشیم وبسیج یکی از ارگانهاوسازمان هایی است که انقلاب را به صاحب اصلیش حضرت ولیعصر(عج)تحویل خواهد داد وقطعا برای رسیدن به این هدف بزرگ ،سختیها وتهمتها وحرفهای زیادی را تحمل خواهد کرد وباید منتظر اهل عمل واهل بصیرت باشیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان وآمریکایی ها برای تک تک گروههای هدف ما از دانش اموزان ودانشجویان تا کارمندان و.. برنامه داشته است واتاق فکربرای نیروهای ما تشکیل داده اند وتوطئه چینی برای نیروهای ما دارند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)در ادامه سخنان خود با اشاره به محبوبیت مقام عظمای ولایت در بین جهانیان گفت: در بحث قدرت معنوی به اعتراف دوست ودشمن وآمریکایی ها نفوذ معنوی که رهبر ما درجهان دارد زبانزداست وهیچ کس این محبوبیت را ندارد.

 

سرهنگ قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:در تاریخ نمونه هایی داریم که عده قلیل با ایمان برعده کثیر بی ایمان پیروز شدند ومی توان به پیروزی امام حسن بر معاویه وامام حسین بریزید وپیامبراکرم بر ابوسفیان اشاره کرد که به حق پیروز واقعی میدان افراد قلیل با ایمان بودند.

 

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهر گفت:در انتخابات ملت همه تلاش خودشان را کردند وحضور در پای صندوق های رای وهمچنین رای دادن به کاندیدای تایید شده حق ملت است وهیچ کس را نباید به دلیل رای دادن به فرد خاص نکوهش وسرزنش کرد ویا تخریب کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)تاکید کرد:همه ما خادم یک نفر هستیم ودرراستای یک انتخاب واحد گام برداشته ایم ولذا این حرکت صد درصد اشتباه ومحکوم است وهیچ کس وهیچ بسیجی دراین موارد حق سکوت ندارند وباید در هراداره ای که هستند محکم واستوار اعتراض خود رانسبت به این موضوعات  داشته باشند.

 

 

سرهنگ قاسمی اظهارکرد:در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اولین بار دولت یازدهم تمام توان وسازماندهی وپول ومدیریت خودرا برای مهندسی انتخابات به کار گرفت وانتخابات را هم برد.ودراین انتخابات سهل انگاری وتخلف زبانزد بود ودرمجموع هرفرماندار وبخشدار ودهیاری ستاد انتخاباتی این دولت بود.

وی افزود:به هر حال پس از برگزاری این انتخابات شواری نگهبان انتخابات را تایید کرد ومقام معظم رهبری هم تایید کردند وخویشتنداری وعزت سایر کاندیداهاهم این بود که هم تبریک گفتند وبراساس قانون نقدهای خودرا هم بیان کردند.

 

قاسمی ادامه داد:آنچه که بعد از انتخابات به جود آمده است تهدیدها وبعضا شایعات ویا ترساندن های عده ای از مومنین است

وی گفت: هرکسی حق رای داشته است وحالا نباید شاهد جابه جایی وانتقال افراد به دلیل حق تبلیغ برای کاندیدای مخالف دولت به شهرهای دیگر باشیم

وی تصریح کرد؛این اشتباه وسیاست غلطی است که افراد را به دلیل رای دادن به شخص دیگر تهدید به اخراج واستعفا وهمچنین انتقال به دیگر نقاط کشور کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)در بخش پایان سخنان خود با اشاره به برنامه های ابلاغی بسیج در سال جاری گفت: در برنامه های امسال مسجد محوری در برنامه های بسیج مورد تاکید است  اثربخشی باید در اولویت برنامه های اجرایی باشد

توجه به حلقه های صالحین،یکی دیگر از برنامه های مورد تاکید ما در برنامه های سازمان بسیج است.

وی افزود: یک بسیجی باید مطالبه گری راکه مورد تاکید مقام معظم رهبری است  در برنامه های خود مورد توجه قراردهد وبه خصوص بعد از انتخابات باید انچه را که کاندیدای انتخاب شده در  برنامه های انتخاباتی خود ارائه داده است را مطالبه کند

وی درپایان افزود:برنامه های ماباید براساس گفتمان رهبری باشد ودر همه برنامه ها سخنان رهبری سرلوحه کار ما قرارگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها