خبرهای داغ:
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: بر اساس توافق‌نامه‌ای که با استانداری قزوین انجام شده است ۱۲۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد قزوین خانه‌دار می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۸۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش‌نیت صبح امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 خانواده تحت حمایت کمیته امداد مستأجر هستند که براساس توافقنامه کمیته امداد و استانداری مقرر شده است تا زمین برای احداث یک هزار و 200 واحد مسکونی در اختیار کمیته امداد قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون 300 واحد مسکونی از تعهد یک هزار و 200 واحدی عملی شده است که امیدواریم با توجه ویژه استاندار این کار سرعت بیشتری گرفته و سریع‌تر بتوانیم مددجویان کمیته امداد را در  حوزه مسکن توانمند کنیم.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: بر اساس توافق انجام شده یک هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و 200 واحد مسکونی در مناطق روستایی احداث خواهد شد.

خوش‌نیت گفت: برای اجرای این توافقنامه 24 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است تا بتوانیم با پیگیری این توافقنامه به شرایطی دست یابیم که در میان مددجویان فعلی، نیازمند فاقد مسکن نداشته باشیم.

وی افزود: تأمین مسکن یکی از دغدغه‌های رئیس سازمان است که با حمایت‌های وی شاهد ایجاد فضای بهتری برای تأمین مسکن مددجویی هستیم چراکه تأمین مسکن در سال 92، 93 و 94 به ترتیب 62، 74 و 120 واحد بوده است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین همچنین از ایجاد 4000 شغل در سال 95 در استان قزوین توسط این نهاد خبر داد و اظهار داشت: تعهد کل استان برای ایجاد اشتغال 20 هزار شغل بوده است که یک پنجم آن تنها توسط این نهاد صورت گرفته است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها