خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: به نظر می‌رسد که امروز مرکز فرماندهی ما در مسائل فرهنگی، وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد لذا طبق گفته پیامبر اکرم(ص) همه ما در مقابل جامعه خود مسئولیم و باید در مقابل تصمیمات غلط ایستاده و خود حل کننده این معضل و خلا در جامعه باشیم.
کد خبر: ۸۸۷۳۲۱۸
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع آتش به اختیاری در مسئله فرهنگ اظهار کرد: موضوع آتش به اختیاری موضوعی است که بیشتر در مسائل نظامی و زمانی که فرمانده ارتباطش با فرمانده اصلی قطع می‌شود، موجودیت داشته و اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: این مسئله در زمانی که سیستم فرماندهی توانایی اداره مجموعه را نداشته باشد و یا مسائلی رخ دهد که سیستم فرماندهی توانایی لازم را برای ساماندهی زیرمجموعه‌هایش نداشته باشد صادر می‌شود تا هر فرماندهی بنا به صلاحدید در حیطه مسئولیتی خود وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهد.

این مسئول توضیح داد: به نظر می‌رسد که امروز مرکز فرماندهی ما در مسائل فرهنگی، وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهد لذا طبق گفته پیامبر اکرم(ص) همه ما در مقابل جامعه خود مسئولیم و باید در مقابل تصمیمات غلط ایستاده و خود حل کننده این معضل و خلا در جامعه باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) تبیین کرد:امروز نیروها باید بر اساس وظیفه‌شان وارد شده و از ابعاد فرهنگی کشور که هویت ما را تشکیل می‌دهد، صیانت کنند.

وی در ادامه به اهمیت توجه همه مردم و مسئولین به مسائل سیاسی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: همه مردم باید هوشیار بوده و اگر خدایی نکرده اشتباهی در حوزه سیاسی و یا اقتصادی کشور رخ داد به وظیفه خود عمل نموده و عکس‌العملی شایسته از خود نشان دهند.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی مطابق با عقل و شرع و صلاح کشور بوده و به هیچ وجه قانون شکنی نیست.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها