به همت جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)کرج؛

برگزاری جلسه برنامه ریزی هفته عفاف و حجاب

به همت جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)کرج و به مناسبت هفته عفاف و حجاب جلسه برنامه های این هفته با حضور مسئول جامعه زنان ناحیه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه، مسئول فرهنگی ناحیه و کلیه فرماندهان محترم حوزه های خواهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۲۲۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، به همت جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)کرج و به مناسبت هفته عفاف و حجاب جلسه برنامه های این هفته با حضور مسئول جامعه زنان ناحیه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه، مسئول فرهنگی ناحیه و کلیه فرماندهان محترم حوزه های خواهر برگزار شد.

برگزاری جلسه برنامه ریزی هفته عفاف و حجاب

حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) با بیان پیشنهاداتی جهت اجرای بهتر برنامه ها اظهار داشت: برگزاری کمیته روانشناسی-مشاوره قرآنی و گفتار شناختی مخاطب، مکان برگزاری جلسه عفاف و حجاب در فضایی باشد که توان پاسخگویی به مخاطب را داشته باشد و در کنار آن غرفه تبلیغات –غرفه مشاوره –پاسخ به شبهات نیز برگزار گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سخنران دارای جذابیت خاص خود باشد و بتوان از فیلمهایی که در راستای برنامه های حجاب و عفاف است استفاده شود، مثلا شناخت حجاب غربی با شناخت حجاب اسلامی ناب مطرح  نمایش داده شود تا به دید مخاطب مثبت بعمل آید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها