بيمارستان ١٦٠ تخت خوابي پارس آباد در آستانه بهره برداری

نماينده شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس گفت: پروژه بيمارستان ١٦٠ تخت خوابي پارس آباد در آستانه بهره برداری است و امید است از جوانان بومی، در کادر بیمارستان استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۲۲۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، بيمارستان ١٦٠ تختخوابي شهرستان پارس آباد يكي از پروژه هاي بزرگ حوزه سلامت در شهرستان پارس اباد ميباشد كه در صورت اتمام و افتتاح پروژه تحولي عظيم در خدمت رساني به مردم شهر ،شهرستان هاي همجوار و بخشهاي تابعه صورت خواهد گرفت.

شکور پورحسين نماينده شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس در این خصوص اظهار داشت: دستورات مقتضي براي اخذ اعتبارات لازم انجام خواهد گرفت كه اين اعتبارات براي پيشرفت و اتمام پروژه هزينه خواهد شد.

وی افزود: رایزنیهای لازم برای افزایش نیروی انسانی در شبکه بهداشت پارس آباد مغان با وزیر بهداشت انجام گرفته طوری که در بیمارستان ۱۶۰تختخوابی نیروی انسانی از بیمارستان امام خمینی ره به آنجا انتقال نیابد و تا حد امکان از جوانان تحصیلکرده منطقه در کادر بیمارستانی استفاده خواهد شد.

پورحسین همچنین گفت: هماهنگی های لازم بعمل آمده تا به محض افتتاح بیمارستان تجهیزات در اسرع وقت دراین بیمارستان جهت خدمت رسانی بهتر به مردم منطقه تعبیه و نصب شود.

نماينده شهرستان های بیله سوار و پارس آباد در مجلس یادآور شد: در اين ميان آنچه بيش از همه مهم است اتحاد و همدلي مسولان شهرستان ،استان و كشور و همچنين همفكري مجمع نمايندگان استان براي جذب و اختصاص بودجه بيشتر براي شهرستانهاي استان ميباشد.

به گزارشصبح مغان، در حال حاضر قسمتهاي مختلف اين پروژه درحال انجام است و همچنين يكي از مراكز غربالگري سرطان هم در محوطه اين بيمارستان در حال ساخت است كه با افتتاح اين پروژه بسياري از مشكلات مردم منطقه كه با اين نوع بيماريها درگير هستند پيشگيري و درمان خواهد شد.

طبق آخرین اخبار، درحال حاضر اين پروژه 95 درصد پيشرفت داشته است كه اميد است با حمايت هاي مسولان استاني وكشوري شاهد اتمام پروژه در روزهای اتی باشيم

ارسال نظرات
آخرین اخبار