به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا:

آرزوی سید احمد، فرزند شهید مازندرانی مدافع حرم برآورده شد

به همت سازمان بسیج ورزشکاران و مساعدت مجموعه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت آرزوی فرزند شهید مدافع حرم برآورده شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۷۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به همت سازمان بسیج ورزشکاران و مساعدت مجموعه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت آرزوی فرزند شهید مدافع حرم برآورده شد.

شاید از قولی که سیدجواد حسینیان، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران به سید احمد، فرزند شهید ” سید جواد اسدی ” داده شده، زمانی نمیگذرد، اما امروز خواسته ای که فرزند سید جواد از ورزشی ها داشت برآورده شد.

خواسته ای که سید احمد در حضور معاون وزیر ورزش و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان از مسئول بسیج ورزشکاران داشت، حضورش در تیمی باشگاهی برای یادگیری فوتبال بود.

فرزند شهید سید جواد اسدی علاقه شدیدی به ورزش فوتبال دارد و در روز دیدار معاون وزیر ورزش ، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئول بسیج ورزشکاران در حضور تمامی حاضرین از علاقه اش به حضور در تیم فوتبال خبر داد و اما بعد از قولی که چند وقت پیش به این نوجوان داده شده بود ،عصر هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان، با همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت و با پیگیری های سازمان بسیج ورزشکاران آرزو و خواسته ای سید احمد فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی برآورده شد و این نوجوانان با استعداد به عضویت دائمی باشگاه فرهنگی ورزشی مازند اسپرت که در اقدامات خیرخواهانه و فرهنگی همیشه پیش قدم است در آمد.

در این دیدار مسئولین بسیج ورزشکاران به همراه اعضای مجموعه ی مازند اسپرت به منزل شهید مدافع حرم رفتند و با پوشیدن لباس باشگاه بر تن این نوجوانان باهوش و با استعداد و اهدای لوح تقدیر، مراتب حضور سید احمد در باشگاه مازند اسپرت را فراهم آوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها