مسئول معاونت علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان:
مسئول معاونت علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: با همت جهادگران بسیج دانشجویی شهرستان سمنان سفره های افطار در سطح مساجد محله های کم برخوردار شهرستان برپا شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۳۸۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
مصطفی محقق مسئول معاونت علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان گفت:جمعیت خیریه امام حسن(ع) بسیج دانشجویی استان سمنان با همکاری شورای محله اسلامی سرداران شهید شهرستان سمنان در یکی از محله های کم برخوردار شهرستان سمنان با برپایی سفره افطار از چهارصد نفر از روزه داران پذیرایی کرد.
مسئول معاونت علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان  گفت: این برنامه در قالب طرح سفره داران و با کمک های مردمی اجرا شد که تمام تلاشمان این است تا قبل از به پایان رسیدن ماه مبارک رمضان با کمک های خیرین شهرستان باز هم این برنامه را اجرا کنیم.
محقق در ادامه گفت:جمعیت خیریه امام حسن(ع) بسیج دانشجویی استان سمنان از دانشجویان و اعضای گروههای جهادی دانشجویی تشکیل شده و قصد دارد تا در کارهای خیریه و عام المنفعه پیشرو باشد.
مصطفی محقق در پایان گفت:در حال حاضر اعضای جمعیت امام حسن(ع) بسیج دانشجویی استان سمنان در حال جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه سبد غذایی و پخش آن بین مردم نیازمند شهرستان هستند که با توکل بر خدا و همچنین کمک های مردم خیر شهرستان سمنان این عمل خدا پسندانه در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها