مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات

«شب قدر» شب احیای حقیقت قرآن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: شب قدر شب آمرزش و مغفرت و شب احیای حقیقت قرآن است.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۵۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام صحرائی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات در کلاس درس اخلاق پایوران، پاسداران و نیروهای وظیفه این ستاد ماه رمضان را ماه خودسازی و کمک به محرومان و دستگیری ناتوانان و مبارزه با ظالمان دانست و گفت: رمضان ماه برکت و آمرزش است و نباید فرصت خودسازی را در این ماه از دست دهیم.

وی افزود: ماه مبارک رمضان از چنان جایگاه و منزلتی برخوردار است که خداوند متعال، قرآن کریم را در این ماه و در شب قدر نازل کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: شب قدر فرصتی مغتنم برای توبه همه مومنان به شمار می‌رود، این شب‌ها بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.

حجت‌الاسلام صحرائی با تاکید بر اینکه مطالب و روایات در زمینه شب‌های قدر و فضائل آن بسیار زیاد است اما این ایام و لیالی نورانی را باید قدر بدانیم و از برکات آن استفاده کنیم، گفت: این شبها شبهای عزیزی است نباید این شبها را از دست داد در این شبها اعمالی خاصی نظیر قبیل صدقه دادن، لعن دشمنان و قاتلین امام علی(ع)،زیارت امام حسین،صله رحم و.. است که انسان با انجام دادم این اعمال جایگاه بهتری نزد خداوند پیدا می کند.
وی افزود: انسان نباید اتفاقات را بر حسب شانس و اقبال قلمداد کند، ما اصلا چیزی به نام شانس نداریم، ما تقدیر و سرنوشت را داریم و این خود انسان است که سرنوشت خود را تعیین می‌کند و خداوند تقدیر ان رقم می‌زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: فرصت ماه رمضان و شب قدر یک فرصت استثنایی برای دعا و استغفار است تا مغفرت، رحمت و آمرزش را از پروردگار متعال درخواست کرد، باید در این شب با احیا و شب زنده‌داری و طلب آمرزش از برکات معنوی آن بهره برد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار