زارع زاده گفت: رهبری مسیر را تبیین کرده اند و جا دارد که دانشجوها و تشکّل های دانشجویی موضع بگیرند.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۵۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، نماینده سابق بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در خصوص سند۲۰۳۰گفت: سند۲۰۳۰سندی است که اصل تدوین این سند از طرف سازمان های سیاستگذاری امریکا شکل گرفته و به عنوان یک سند بین المللی نامگذاری شده است این در حالی است که این سند بین المللی نبوده و سندی است که برای انحراف وجریان سازی در کشورهای جهان سوم و در حال خیزش بیشتر هدف گذاری شده است.

دخیل عباس زارع زاده در ادامه افزود: دراین سند بحث هائی مثل هم جنس گرایی و در کنار آن نیز زیر سوال بردن فرهنگ و دیدگاههای اسلامی دینی وقرآنی که معمولا در کشورهای اسلامی، تضعیف کردن بحث حجاب، ترویج برهنگی وبی بندوباری ودر کنار آن معدوم کردن تمام اندوخته های فرهنگی گذشته کشورهای شرقی ونهایتا ضربه زدن به تمدن وفرهنگ ملی اسلامی کشورها خصوصا ایران که متاسفانه کسانی که در ان محفل و این سند را را پذیرفتند وقول بر اجرای ان را داده اند به بهانه اینکه ما ان بندهایی را که با فرهنگ ما هم خوانی نداشته است را حذف کردیم و مورد قبول قرار گرفته است .

وی تاکید کرد:در حالی که وقتی سندی امد و جایی قرار شد اجرا شود قطعا تمام جوانب خودش را با خود دارد و این اقایان یا مغرضانه یا بدون غرض یا اینکه با بی توجهی این سند را پذیرفتند وقول اجرای ان را هم دادند که رهبری با توجه به خطرات مهلک فرهنگی که در این سند دارد متوجه قضیه که شدند این را بی پرده عنوان کردند وهنوز هم پافشاری دارند بر اینکه این سند کلا حذف شود.

نماینده سابق حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت:فرهنگ ایرانی اسلامی هیچ سنخیتی با کشورهای غربی ندارد و ما در این بعد آنقدر غنی هستیم که میتوانیم یک سند بالا دستی را را بر موازین اسلامی دینی تدوین کنیم.

وی در خصوص حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:در این حادثه نمی شود گفت که یک جر یان خاصی مقصر هستند چرا که این تضادهای حزبی در نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد.

دخیل عباس زارع زاده ادامه داد:مردم در کشوردر تمامی عرصه ها پس از 38 سال نشان از اعتماد آنها به نظام است اما عده ای همه چیز را تحت عنوان حزب مصادره می کنند و تضاد حزبی که مطمئنم این تضاد حزبی تضعیف کننده امنیت کشور است ایجاد می کنند.

نماینده سابق حوزه مهریز با بیان اینکه عده ای با بیان خزانه خالیست و موضع گیری علیه سپاه و دیگر موضوعات و درگیر کردن نهادهای امنیتی با این موضوعات باعث می شود دشمن جرات پیدا کند و حرکات کوری را در کشور انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به موضوع جدید مطرح شده توسط رهبری بنام "آتش به اختیار" اظهار داشت: متاسفانه همه چیز را ما منتظریم مقام معظم رهبری موضع بگیرند یعنی تمام سنگرها را متمرکز کردیم در سنگر رهبری که ایشان به تنهایی بخواهند موضع بگیرند و به تنهایی حرف بزنند.

زارع زاده تاکید کرد: متاسفانه مراجع ما ضعیف وارد می شوند در این مسائل دانشجوها که مغز متفکر و خلاق و نوآور جامعه که یک پادزهر است در مقابل همه تهاجماتی که علیه یک مملکت و یک فرهنگ م شود ورهبری منظورشان این است که خودتان وارد شوید و نظر بدهید و دفاع کنید و منتظر نباشید که یک نفر بخواهد تمام جورها را بکشد وتمام حرف ها را بزند.

وی افزود: ما با دانشجو و روحانی انقلاب کردیم و رژیم شاه را ساقط کردیم معنی ندارد که روحانی و دانشجو منتظر باشند که رهبری چه می گویند رهبری در گذشته همه چیز را تبیین کرده اند و جا دارد که دانشجوها و تشکل های دانشجویی موضع بگیرند و حرف بزنند و روشنگری کنند که بعضی از مسائل به جایی نکشد که بایک ترور بخواهیم چه عاملی باعث شد که باید قبلا روشنگری می شد و روزنه های ورود آن نیز کور می شد که کسی جرات ورود به فضای امن آن را پیدا کند.

ارسال نظرات