روزه داری در گرمای ۴۶ درجه/ قطعی مکرر آب و برق در محله شهرک آزادگان کهنوج ادامه دارد

ساکنان محله شهرک آزادگان کهنوج همواره در فصل تابستان از افت شدید ولتاژ برق و بی آبی رنج می برند و انتظارشان برای رفع این مشکلات به سر آمده و نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۵۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  ساکنان محله شهرک آزادگان کهنوج همواره در فصل تابستان از افت شدید ولتاژ برق و بی آبی  رنج می برند و انتظارشان برای رفع این مشکلات به سر آمده و نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.
افت ولتاژ برق و بی آب از چندین سال پیش باعث رنجش ساکنان این محله بوده است.قطع برق و نکشیدن کولرها بطور متوالی در طول شبانه روز در فصل گرما مردم را کلافه کرده و موجبات صدمه مالی از قبیل سوختن وسایل سرمایشی و سایر وسایل برقی و رنجش خاطر مردم بویژه خانواده هایی که داری کودک خردسال و بیمار هستند را فراهم نموده است.
محله شهرک آزادگان کهنوج درخواست پی گیری درمورد بی آبی و افت شدید ولتاژ برق محله شهرک آزادگان  را دارند که یکی از آنها در گفتگو با خبرنگار "شوباد” میگوید: ما از مشکل بی آبی و بی برقی رنج میبریم درکل هفته مایک روز کامل از آب برخوردار نیستیم درحالی که محله های کناری ما از آب بافشارخیلی زیادبرخوردار هستند بحران بی آبی به طور کامل دامنگیر ساکنان این محله شده است، لطفاپی گیری بفرماید.
بامری یکی از شهروندان محله آزادگان اظهار داشت: محله آزادگان کهنوج از نظر آب شرب در وضعیت بسیار بحرانی است که متاسفانه رسانه های منطقه هم اطلاع رسانی لازم از این موضوع را انجام نداده اند.و همچنین با اشاره به شدت اوج گرما و قطعی مکرر برق، گفت: گرمی هوا برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند غیرقابل تحمل است.
حمزه پور یکی دیگر از شهروندان این محله میگوید: مردمان صبور و بی ادعای این منطقه در بی آبی به سر می برند و فریادشان به هیچ کجا نمی رسد و شدت گرمای هوا، فقدان آب  شرب و از همه مهمتر بی توجهی مسئولین و بانیان امر مشکلات بسیاری را برای ساکنان این محله به وجود آورده است.
هر چند که مردم هم به نوعی در این مشکل و بروز آن سهیم هستند و گاه مصرف درست و بهینه‌ای ندارند اما مسئولان برق لازم است برای فصل گرما تدبیری بیاندیشند تا مردم از این قطعی مکرر برق در اوج گرما عذاب کمتری ببینند.
درپایان امید است مسئولین مربوطه اقدامات لازم برای رفع مشکل افت ولتاژ برق و کم آبی این منطقه کهنوج را انجام دهند.باتوجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم و مردم نیاز به آسایش  و استراحت بیشتری دارند بنابراین توقع داریم تدابیر مناسبی برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

ارسال نظرات