هنرمند خوشنویس:

ضرورت استفاده از هنر در ترویج علوم قرآنی

یکی از هنرمندان خوشنویس استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده از هنر در راه ترویج علوم قرآنی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۷۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عقیل مرتضوی هنرمند خوشنویس با اعلام حضورش در نمایشگاه قرآنی استان به ‌مناسبت ماه مبارک رمضان و هفته صنایع‌دستی ،‌اظهار کرد: برای توسعه هنر به‌ویژه خوشنویسی باید این نمایشگاه‌ها و برنامه‌های متنوع برگزار شود.

وی، بیان داشت: اثر هنری من در این نمایشگاه خوشنویسی آیه‌ای از قرآن کریم است.

این هنرمند خوشنویس چهارمحال ‌و بختیاری با اشاره به اهمیت رشته‌های هنری مختلف عنوان کرد: بهره‌مندی از آثار متنوع در نمایشگاه‌ سبب انسجام و وحدت بیشتر قشر هنرمند و اثرگذای بیش ‌از پیش هنر می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: کار هنری‌ام را از حدود 10 سال پیش آغاز کردم و در سال‌های اخیر به ‌صورت تخصصی فعالیت دارم و قصد دارم با حضور در نمایشگاه‌های مختلف فعالیت خود را افزایش دهم.

وی اضافه کرد: در راستای آشنایی و ترویج فرهنگ قرآنی و معارف دینی بهره‌مندی از هنر و توان هنرمندان و صنعت‌گران عرصه‌های مختلف از ضرورت فراوانی برخوردار است.

گفتنی است:‌نمایشگاه کتب و محصولات قرآنی با مشارکت انتشارات فرهنگ جامع تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به مدت 14 روز تا پایان ماه رمضان در محل نگارخانه شهید شهرانی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان دایر است.

در این نمایشگاه مجموع کتب در موضوعات قرآنی، ادعیه، مذهبی، دانشگاهی و عمومی با تخفیف 50 درصد ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 21 برای بازدید از نمایشگاه به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مراجه کنند.

ارسال نظرات