آتش به اختیار یعنی حفاظت کردن از تمامی سرمایه ها....

کد خبر: ۸۸۷۳۴۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
سیروس انصاری، هنوز برای بعضی ها این جمله پرمغز مقام عظمای ولایت در کلام "آتش به اختیار" احتمالا رابطه ای گنگ آسا،نامفهوم و شاید هم با آگاه به برداشت اشتباه و طمعکارانه جهت دو پهلو جلوه دادن که این "اختیار در آتش" آیا همان شلیک گلوله و استشمام بوی باروت است و یا تلنگری بر مقابله با دشمنان نرمخو و دیو صفت که مستلزم بصیرت افزایی افسران باصر در کسوت جنگهای نرم افزاری میباشد؟

بدون تردید با قدرت گرفتن کشور ایران همیشه سرافراز در سایه سار نیروی نظامی مقتدر به پشتوانه اختراع تسلیحات فوق مدرن پیشرفته در آکادمی علوم به صنعت نظامی بروز و مطابق با آخرین استانداردهای ارتقادپذیری کیفیت و تاکتیک دفاعی در بهبوهه تهدیدهای خصم زبون؛
حال جهان مستاصل و درمانده از رویارویی به این باور حقیقی مسلم دست یافته که تنها راه مقابله و تخریب این سرزمین اسطوره ها و فدایی ایران،همانا؛
هدف قرار دادن زیرساختهای فرهنگی_اسلامی کشور امام زمانی میباشد که با استفاده از سیستم نوین جنگهای نرم افزاری و آفندهای عامل و بموقع فرصت زایی سعی در براندازی حکومت آل الله را دارند!

مفتخریم که ما بعنوان سربازان گمنام و پا در رکاب ولایت،با افتخار تام و تمام قصه "قالوا بلی" را حلاج وار بر سر دار رهایی از ذلت میسراییم و تا نهایت قرار گرفتن در کارزار شهادت و اکمال معرفتی در کاروان "الذین یجاهدون فی سبیل الله" مشتاقانه و بی باکانه بر لب گودال قتلگاه به دعای "ام یجیب مضطر اذا دعاء و یکشف السوء" دخیل میبندیم!

بهرحال؛
در این دوره از طی طریق عمر انقلاب و با ایجاد میدان آزمون و خطا از سوی منافقان،اکنون دشمن کور دل به ترفندهای متعدد جنگ نرم افزاری روی آورده تا با قالب کردن دیپلماسی های غلط و ظاهرمآب،فرهنگ غنی و متضمن اخلاق و ادله اسلامی را به باد یغمایی و فنا بسپارند!
تلاش در جهت تغییر افکار مردم نسبت به گرایش و نگرش رویکردی در دین های افراطی،سندهای انعقادی و انقضا یافته و هاشور خورده در بن بست های انحطاط اخلاقی و تراژدی غم انگیز غربزدگی از جهد و حمیت اسلام ستیزان معلوم الحال میباشد!

بدون تردید مفهوم "آتش به اختیار" همان بازنگری سریع و صریح در بحرالمیت اندیشه های مرده به کافور زده قبرستانی میباشد که نیاز میطلبد با بهوش بودن آحاد ملت ایران،جامعه بسیج دانشجویی و جوانان بابصیرت و انقلابی هیچگاه نباید فرصت جولان و ویراژ دادن را به خناسان در کمین و مگس های آویزان به پسامند فاضلاب کارخانه های غربی را بدهند که بعضی مواقع در لباس میش ولی به خوی گرگ گله و ذات درنده گی آراسته میباشند!

"آتش به اختیار"یعنی در همه حال هوشیار و آگاه بودن به ریزترین کاما و ویرگول بندهایی که گاها در پشت این آرایه های ادبی تظاهری معانی خلاف جهت به تغییر و تحول میپذیرد!

مختصر کلام؛
"آتش به اختیار" یعنی دستی بر آتش داشتن و از سرمایه های اخلاقی_انسانی_اسلامی و اقتصادی صیانت و حفاظت کردن و برای مقابله با کفتارهای پیر همانا با علم به درایت جنگهای نرم افزاری که بسی دشوارتر از کارزار سخت افزاریست در همه حال بهوش بودن!

باشد با استعانت از نیروی لم یزال الهی و اطاعت از فرامین رهبر کبیر انقلاب در هم افزایی و آگاهی بخشی "آتش به اختیار" بیش از پیش تلاش نماییم!
ارسال نظرات
آخرین اخبار