با حضور مسئولین شهرستان فردیس ؛

جلسه هماهنگی تشییع شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند

جلسه هماهنگی تشییع شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند، با حضور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس، رئیس راهور و مسئولین شهرستانی و بنیاد شهید و نماینده فرمانداری و با محوریت جناب سرهنگ لشکری فرمانده ناحیه امام رضا (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۳۵۱۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلسه هماهنگی تشییع شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند، با حضور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس،  رئیس راهور و مسئولین شهرستانی و بنیاد شهید و نماینده فرمانداری و با محوریت جناب سرهنگ لشکری فرمانده ناحیه امام رضا (ع)، روز گذشته برگزار گردید.
 
 جلسه هماهنگی تشییع شهید مدافع حرم حیدر جلیلوند
 
  در این جلسه فرمانده ناحیه ضمن عرض تبریک و تسلیت به پدر شهید والامقام که در جلسه حضور داشتند و قبولی طاعات و عبادات روزه داری بر همه ی عزیزان به این نکته اشاره داشتند که همه ی ما در مقابل خون شهیدان و شهدا مسئول هستیم و باید به نحو احسن خدمتگزار خوبی برای این مهم باشیم.
 
وی آخرین موارد هماهنگی را با نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین اجرایی در روز تشییع جنازه یادآوری نمودند و تمام مطالب در اجرای مراسم روز تشییع جنازه در روز پنج شنبه مورخ 96/3/25 از ساعت 9:30 صبح از فلکه چهارم فردیس به سمت فلکه دوم ارائه گردید و تمام مسئولین مکلف به اجرای این مهم شوند.
 
فرمانده ناحیه امام رضا(ع) در پایان، اجرای مراسم بزرگداشت شهید در روز پنج شنبه 96/3/25 از ساعت 16 تا 18 در مسجد المهدی فردیس را یادآوری نموده و مسئولین شهرستانی و آحاد مردم را در این مهم دعوت نمودند.
 
 
 
خبرنگار: کولیوند
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار