امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها، سرپوشی بر عدم توانایی دولت در حل مشکلات زنان است و ورود بانوان به ورزشگاه ها امري خلاف قانون و هنجارشكنانه است.
کد خبر: ۸۸۷۳۵۴۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه ها، اظهار كرد: دشمنان همواره سعي ميكنند تا بنيان و اساس خانواده ايراني اسلامي را مورد هدف و تهاجم قرار بدهند و اين حريم خانواده هاي كشور عزيز ايران اسلامي را بشكنند و بين فرزندان و اوليا با به ابتذال كشاندن و تهاجم فرهنگي اختلاف ايجاد و جامعه را از مسير اصلي منحرف كنند.
 وي با بيان اينكه حضور بانوان در ورزشگاه ها به مصلحت نظام و كشور نيست، تصريح كرد: بايد بجاي اينكه مسئولين به فكر حضور بانوان در ورزشگاه ها باشند، ساير مشكلات و نارسايي هاي ورزش بانوان را پيگيري و مرتفع كنند.
 مولوي شهنوازي با بيان اينكه بدون شك برنامه حضور بانوان در ورزشگاه ها از طريق غرب به كشور ما در حال نفوذ است، گفت: اسلام داراي خطوط قرمزي است كه هرگز اجازه رد شدن از اين خطوط قرمز را به هيچ شخصي نمي دهد و يكي از اين خطوط حضور زنان در ورزشگاه هاست كه طبق قانون و موازين شرعي خلاف است.
 وي بيان كرد: حضور و ورود زنان به ورزشگاه ها جهت تماشاي ورزش برادران، امري خلاف قانون و هنجارشكنانه است و در ايران اسلامي قوانين بر طبق قانون اساسي، مباني اسلامي و ارزش هاي ديني است.
 امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش خاطرنشان كرد: در ورزشگاه ها، مردان حرف هاي ركيك و زشتي مي زنند كه شايسته و در شان بانوان ايراني نيست و لذا اگر مانع حضور زنان در ورزشگاه ها مي شويم فقط براي حفظ احترام، حرمت و شان بانوان است كه اسلام نيز بر اين مسئله تاكيد بسيار زيادي داشته است.
 وي اظهار كرد: اختلاط زن و مرد، شكسته شدن حيا و از بين رفتن قبح، از بين رفتن ارزش ها، ايجاد هيجانات غير قابل كنترل و سوء استفاده افراد فرصت طلب از مضررات ورود و حضور بانوان در ورزشگاه هاست
ارسال نظرات