خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بیان کرد :کلیه عملیات رفت و روب ، جمع آوری و انتقال انواع پسماندهای شهر قزوین از طریق بخش خصوصی انجام می شود .
کد خبر: ۸۸۷۳۵۸۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آرش شایسته نیا ، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در سال گذشته روزانه و بطور میانگین بیش از 281تن انواع پسماند عادی شهر قزوین را جمع آوری و به مجتمع محمد آباد انتقال داده است .
وی با بیان این که بافت شهری ، تراکم جمعیتی و وسعت جغرافیایی ایستگاه از عوامل تاثیر گذار در میزان تولید انواع پسماند در ایستگاههای جمع آوری ، انتقال و دفن پسماندهای شهری است ؛ افزود: بیش ترین میزان جمع آوری و انتقال پسماند به حوزه جغرافیایی ایستگاه شماره 2 واقع در ورودی جاده اقبالیه با بیش از 23 تن و ایستگاه شماره 3 واقع در بلوار شهید بهشتی جنب زمین ورزشی شقایق با بیش از 22 تن است که در سال گذشته این سازمان  بیش از 220میلیارد ریال  جهت عملیات رفت و روب ، جمع آوری و انتقال انواع پسماندهای شهر قزوین به پیمانکاران بخش خصوصی پرداخت کرده است .
شایسته نیا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی ناقل بیماری گفت : در سالجاری نیز مانند سال گذشته تمام خیابان های شهر قزوین طعمه گذاری و با نصب پلاکارد و اطلاع رسانی محیطی ، اطلاع رسانی خواهد کرد .
وی با اشاره به طعمه گذاری در بلوار جمهوری اسلامی گفت : جهت مبارزه با این دسته از جانوران موذی 2 کیلوگرم سم در تمامی نهرها ی بلوار جمهوری اسلامی حد فاصل پارک ملاخلیل تا مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین طعمه گذاری شده است .
مدیر روابط عمومی سازمان پسماند شهرداری قزوین اعلام کرد: طعمه های بکار رفته از نوع " دیفتیالون " بوده و به رنگ سرخ است که هیچ گونه آثار زیست محیطی به دنبال ندارد ؛  ضمن این که کارگران مجرب این حوزه پس از گذشت یک ماه از عملیات طعمه گذاری ، مناطق مورد نظر را با استفاده از آب و آهگ پاکسازی می نمایند .
شایسته نیا اجرای موفق تمامی طرح های سازمان را در گرو همکاری شهروندان دانست و افزود: از تمامی شهروندان تقاضا می شود تا با تخلیه زباله های خود در مخازن تعبیه شده از سوی سازمان ، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از کیسه های مخصوص زباله ؛ خدمتگزاران خود در سازمان مدیریت پسماند را در ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان فهیم یاری رسانند .
وی در پایان تاکید کرد: شماره تلفن 137 پل ارتباطی مردم با مجموعه مدیریت شهری و شهروندان قزوین است که در صورت نیاز به خدمات شهرداری در حوزه های پسماند ، مبارزه با جانوران موذی و ناقل بیماری ، سگ های ولگرد و ... تماس حاصل نمایند .
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها