فرمانده سپاه تنگستان گفت: ترویج گفتمان ولایت ، بصیرت افزایی و دشمن شناسی مهمترین وظیفه بسیج است و اگر یک بسیجی بخواهد در میدان عمل خوب ظاهر شود باید به این مولفه ها آشنا باشد.
کد خبر: ۸۸۷۳۵۹۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمدحیدری صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت روح‌الله شهر اهرم اظهار داشت: بسیج بر گرفته از تفکر نابی است که از روح بلند و خدایی امام راحل سرچشمه گرفت و امروز به عنوان یک نهاد انقلابی در راه حفاظت و حراست از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به این که بسیج همواره با اخلاص شناسانده می‌شود، افزود: همواره نام بسیج با تعابیری چون اخلاص و ایثار در هم تنیده و همراه و همگام هم بوده‌اند و همین عیار بالای اخلاص در بسیج است که رمز موفقیت و ماندگاری این نهاد مقدس شده است.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان تصریح کرد: امروز بسیجیان به عنوان حافظان انقلاب اسلامی بایستی در درجه اول دشمن‌شناس به تمام معنا باشند و با شناخت دشمن واقعی در راه بصیرت‌افزایی گام بردارند.

وی خدمت در نهاد مقدس بسیج را یک افتخار دانست و گفت: امروز اگر کسی مسوولیتی در بسیج عهده‌دار شود پا در جبهه بزرگ مبارزه با دشمنان قسم‌خورده گذاشته و باید از هر لحاظ خود و زیرمجموعه را برای مقابله با دشمنان آماده کند.

حیدری ترویج گفتمان ولایت، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی را مهمترین وظیفه بسیج دانست و عنوان کرد: امروز اگر یک بسیجی بخواهد در میدان عمل موفق ظاهر شود باید به مولفه‌های مهم دشمن‌شناسی ، بصیرت و ولایت‌مداری آشنا بوده و خود را به این سلاح‌ها مسلح کند.

در این آیین از تلاش و زحمات پاسدار مهدی علی‌پور تقدیر به عمل آمد و پاسدار ناصر زائرعلی‌زاده به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت روح‌الله شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات