استاندار اردبیل گفت: حمایت از واحد های تولیدی در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دستور کار است و ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی سرعت عمل بیشری داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۲۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل،دکتر مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه رویکرد دولت رفع بیکاری در کشور است افزود: دولت برای رفع بیکاری و اشتغال جوانان برنامه ریزی کرده و بر اساس آن مدیران دستگاه های اجرایی باید تولید و اشتغال را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.

استاندار اردبیل گفت: در این استان اقدامات خوبی برای رفع رکود واحدهای تولیدی انجام شده بطوری که لازم است دستگاه های اجرایی اهتمام بیشتری نسبت به گذشته برای بررسی مشکلات واحدهای تولید و رفع موانع تولید داشته باشند.

سیدحامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل هم در این جلسه خواستار مساعدت مالی بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی شد و گفت: تاکنون به 133 مورد تسهیلات بانکی پرداخت شده است .

وی از نظارت بر واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: تاکنون 111 واحد تولیدی نظارت و مورد بررسی قرار گفته است و یکسری از واحدها هم که ماشین آلات آنها تکمیل نشده پس از راه اندازی ماشین آلات مورد نظارت و بررسی قرار می گیرند .

در این جلسه مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی و نسبت به رفع آنها تصمیم گیری شد.

ارسال نظرات