کد خبر: ۸۸۷۳۶۴۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از  ازناو  ، سرهنگ دوم جهانبخش عطایی عضو ستاد مبارزه با موادمخدر در جلسه ستاد پیشگیری ومبارزه با موادمخدر خلخال گفت:  استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشگیری از  مواد مخدر امری قابل توجه است.
وی استفاده از فرصت ها در فضای مجازی را مهمتر از سایر ابعاد عنوان وگفت:باید با استفاده از ظرفیت رسانه های فضای مجازی و ساخت کلیپ ها  در خصوص پیشگیری وانتشار آن و اطلاع رسانی عمومی به خانواده ها ، مردم از مشکلات و آسیب های نگران کننده مواد مخدر آگاه ساخت.
عطایی افزود: در نگاهی به تلاش های انجام شده وتقدیر از آن باید انتظار داشت که علاوه بر هزینه های فراوان در راه پیشگیری باید خروجی آن را نیز در دستگاه ها و جامعه دید.
وی از آمادگی سپاه شهرستان خلخال برای برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در روستا وشهرها با استفاده از ظرفیت پایگاه های مقاومت و حوزه ها عنوان وگفت: در چهار محور  کارگاه آموزشی وجلوگیری از طلاق عاطفی ، آموزش مخصوص زوج های جوان برای پرهیز از طلاق ، نقش خانواده و اصلاح رفتار در همراهی با فرد معتاد و آلوده  وبرگزاری گسترده نمایشگاه ها و در سطح شهر از عمده برنامه های سپاه خلخال  برای همکاری با ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال است که قابل انجام خواهد بود.
ارسال نظرات