مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

آتش به اختیار یعنی حرکت به موقع و جهادی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانشجویان، عبارت «آتش به اختیار» را حرکت به موقع و جهادی برای خدمات رسانی و انجام کارهای زمین مانده معنا کرد.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۵۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه نباید برای انجام همه کارها منتظر اقدام دولت بود، گفت: در برخی از امورات همچون امورات فرهنگی، جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم و مستضعفان جامعه، باید آحاد کسانی که احساس مسئولیت کرده و توان انجام دارند، وارد صحنه شوند و این یعنی آتش به اختیار.

وی با اشاره به پیشینه این اقدامات، اظهار کرد: تشکیل جهاد سازندگی به دستور امام خمینی(ره) به پیشنهاد عده ای از دانشجویان دلسوز آن زمان، یک کار عظیم با دستاوردهایی بسیار بود که بسیج سازندگی اکنون در راستای همان نهاد انقلابی، انجام وظیفه می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه افزود: متاسفانه همانگونه که عده ای از لیبرالیست ها و خود فروختگان آن زمان، با مخالفت های خود مانع از انجام وظایف جهاد سازندگی شده و کارهای این نهاد را موازی کاری با کارهای دولت می دانستند، اکنون نیز همان ها و پیروانشان تلاش می کنند بسیج سازندگی را نهادی زاید و مانعی بر سر راه انجام کارهای دولت جلوه دهند.

حجت الاسلام امیرنژاد، پیروزی در دفاع مقدس را مرهون فعالیت های سپاه و خدمات مهندسی جهاد سازندگی عنوان و بیان کرد: جهاد سازندگی با هدف خدمت به محرومین و روستائیان جامعه تشکیل گردید و در مدتی کوتاه توانست خدماتی غیرقابل اغماض ارایه کند و آثار و برکات آن چه در دوران جنگ و چه قبل و بعد از آن، کاملا مشهود است.

وی تاکید کرد: اکنون نیروهای بسیج سازندگی با حرکتی جهاد گونه و به دور از منافع شخصی، گروهی و حزبی، فقط و فقط با فکر خدمت به ملت و محرومان و مستضعفان جامعه وارد صحنه شده و برای رضای خدا بدون هیچگونه چشمداشتی، کارهای بزرگ و زمین مانده را با کمترین هزینه و در کمترین زمان به انجام می رسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار