خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه بسیج امام حسین(ع):

دانش آموزان آینده‎ی روشن و پر امیدی را برای کشور رقم خواهند زد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جمع دانش آموزان روستای حاجی آباد گفت: همین فرزندان محصّلِ ایران زمین هستند که با تلاش خود، آینده‎ی روشن و پر امیدی را برای کشور سرافراز و پهناورمان رقم خواهند زد.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۷۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۶
لزوم ترویج الگوی اقتصاد مقاومتی در مدارس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حکمت الله میرزایی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) در جمع دانش آموزان روستای حاجی آباد گفت: نقش آموزش و پرورش نیز بسیار مهم است، زیرا با ارائه‎ی متونی صحیح و اسلامی به دانش آموزان و ارائه‎ی راه کارهای مناسب تربیت، برای خدمت به کشور و تلاش برای ساختن اقتصاد ملّی و اسلامی به دانش آموزان شوق و انگیزه‎ی لازم را خواهد داد و از سویی، همین فرزندان محصّلِ ایران زمین هستند که با تلاش خود، آینده‎ی روشن و پر امیدی را برای کشور سرافراز و پهناورمان رقم خواهند زد.

وی در ادامه گفت: به عبارت دیگر، نظام تعلیم و تربیت و آموزشی کشور ما باید کودکان، نوجوانان و جوانان ما را متناسب با شرایط و نیازهای امروز تربیت کند، یعنی از کودکی آنان را خلّاق، جهادگر و سخت کوش بار بیاورد. به طور قطع، چنین فرزندانی با این تعلیم و تربیت، سازندگان اقتصاد اسلامی کشور خواهند شد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار