رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت:یکی از دلایل انتخاب مجلس به عنوان هدف برای ایجاد حملات تروریستی دفاع همه جانبه مجلس از هسته‌های مقاومت و مدافعان حرم بود.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۹۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با بیان اینکه آنچه در مجلس و حرم امام خمینی(ره)به عنوان دو حادثه تروریستی اتفاق افتاد، اظهارداشت: تروریست ها بعد چندین سال ناکامی مجلس رابه عنوان نماد دموکراسی و قانونگذاری که از بطن مردم انتخاب شده و مرقد امام خمینی(ره) را به عنوان جایگاه با ارزش ومورد توجه در جهان اسلام انتخاب کردند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه از ابتدای تشکیل مجلس در ایران این اتفاقات دردوره های مختلف رخ داده است تاکید کرد: نمایندگان مردم با ادامه روند کار در اوج حملات نشان دادند که این هیاهو و ترقه بازی ها خللی در ادامه روند کار قانونگذاری وارد نخواهد کرد.

وی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای ترور و تمام شهدای مدافع حرم تاکید کرد: این اتفاقات در قلب پایتخت نشان از ارزش کار مدافعین حرم و هسته های مقاومت در جهان اسلام دارد.

 مقصودی با بیان اینکه مجلس از ابتدا در سایه سار ولایت اقدام به دفاع جانانه از مدافعین حرم با حمایت های معنوی ومالی کرده است، تصریح کرد: ایستادگی در برابر کاهش بودجه نظامی و امنیتی که از سوی دولت به مجلس ارائه شد یکی مهم ترین اقدامان مجلس دراین حوزه است.

وی با اشاره به اینکه انجام این حملات تروریستی در مجلس برای کاهش حمایت نمایندگان از مدافعین حرم  و ایجاد ترس است تاکید کرد: مجلس مصمم تر از همیشه در کنار سیاست‌های جمهوری اسلامی به دفاع از مدافعین حرم و هسته های مقاومت خواهد پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها