سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ سبد کالای رمضانی بین مددجویان کمیته امداد در رشتخوار

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار گفت: ۷۰۰ سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۰۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
مجید حسین زاده سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: ۷۰۰ سبد کالای اساسی به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزار ریال بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رشتخوار در  ایام لیالی قدر و نیمه دوم ماه مبارک رمضان در این شهرستان در حال توزیع است.

وی مجموع ارزش ریالی این سبد کالای حمایتی را ۳۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود:  این سبدهای غذایی شامل مرغ، شکر، روغن، حبوبات و برنج و با هزینه خیرین در حال توزیع در بین نیازمندان است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار در ادامه با اشاره به اجرای طرح ضیافت نور ویژه فرزندان ایتام  کمیته امداد در این شهرستان گفت:  ۳۸ دختر و پسر از فرزندان مددجوی این نهاد در طرح ضیافت نور که برای اولین بار روزه می‌گیرند، در ماه مبارک رمضان از کلاس‌‌های تصحیح قرات نماز، شرایط روزه گرفتن، روخوانی قران کریم، اهدا هدیه و افطاری به همراه خانواده‌هایشان بهره‌مند شدند.

حسین زاده در ادامه از برگزاری ضیافت افطاری در ایام لیالی قدر به همت خیر نیک اندیش تهرانی در این شهرستان نیز خبر داد و تصریح کرد: ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد در اقدامی خداپسندانه از سوی خیر نیک اندیش تهرانی در طرح محسنین در برنامه افطاری اطعام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها