تمام کسانی که عضو این بیمه هستند در بانک تجارت حساب بانکی دارند و بیمه شدگان در صورت وقوع حادثه می توانند از خدمات درمانی و بیمارستانی در سریعترین زمان ممکن بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۱۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل بیمه تجارت نو در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره تمام کسانی که عضو این بیمه هستند در بانک تجارت حساب بانکی دارند ، گفت: بیمه تجارت نو در صورت وقوع حادثه می توانند بدون پرداخت هزینه ای، از خدمات درمانی و بیمارستانی در سریعترین زمان ممکن بهره مند شوند.

محمد عباس زادگان افزود: هنر بیمه‌ها پرداخت خسارت در ازای پولی که از مردم دریافت کرده اند نمی باشد، بلکه باید ضریب ایمنی عملیات مشتری را بالا برده و ریسک آن را کنترل کنند

وی با بیان اینکه نبود ذخایر کافی از جمله دیگر مواردی است که بیمه‌ها را دچار بحران می‌کند، اظهار داشت: شرکت‌های بیمه اگر مواردی چون بالا بودن هزینه بالاسری و راندمان را رعایت نکنند، دچار بحران می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو خاطرنشان کرد: مشکل دیگر نیز سو مدیریت است که برای برخی از حرفه‌ها، مدیر غیرحرفه‌ای به کار گرفته می‌شود.

عباس‌زادگان با اشاره به اینکه شرکت بیمه تجارت نو به دنبال ارائه تسهیلات جدید به مردم است، تصریح کرد: این بیمه دریچه جدیدی برای بیمه کردن بخش های مختلف و جلوگیری از ورود خسارت ناشی کمبود ایمنی در محیط کسب و کار است.

وی یادآورشد: این بیمه در تلاش است تا حساسیت جامعه را نسبت به ایمنی محیط های کسب و کار و فعالیت مشاغل مختلف افزایش دهد.

مدیرعامل بیمه تجارت نو راه اندازی این بیمه را یکی از اهداف بانک تجارت برای افزایش سرمایه و درآمد زایی بانک تجارت اعلام کرد و گفت: این بیمه طرح های جدیدی برای پوشش بیمه ای افراد و اقشار مختلف از جمله روستاییان پیش بینی کرده است.

عباس‌زادگان با بیان اینکه چند مزیت دارد، ابراز کرد: دارا بودن کادر جوان، و توانایی سازمانی از جمله مزیت‌های بیمه تجارت نو نسبت به شرکت‌های دیگر بیمه ایی را دارد

وی با اشاره به بیمه بازنشستگی روستاییان افزود: روستاییان به دو صورت از خدمات این بیمه در دوران بازنشتگی استفاده کنند، که یکی دریافت تمام پس انداز بیمه عمر و دیگری برخورداری از مستمری بازنشستگی است.

ارسال نظرات