مسئول گروه جهادی رهرو امام خمینی (ره) از ارائه خدمات پزشکی، دامپزشکی و... در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۳۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ داود پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به ضروریت حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان های کمتر برخوردار کشور است ، که مدیریت ناصحیح برخی مسئولان بالادستی در تامین و بالا بردن سطح رفاه و اشتغال زایی موجب مهاجرت خاموش بسیاری از مردم این استان به استانهای همجوار گردیده است ، که طبق اخبار غیر رسمی حدود یک و نیم میلیون نفر از اهالی این استان فقط در شهر اصفهان ساکن شده اند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان هدف این طرح جزو یکی از محروم ترین و عشایر پذیرترین شهرستان های این استان می باشد،که این گروه سعی کرده بیشترین نقش و حمایت خود را از دامداران که سرمایه های مردمی و نقش آفرین در تامین خوراک این کشور اند ، متمرکز نماید ، تا موجبات دلگرمی این مردم در جهت ماندن در روستا ها فراهم گردد .

 مسئول گروه جهادی رهرو امام خمینی (ره) تصریح کرد: برپایی قرارگاه درمانی دامپزشکی درمنطقه و اعزام اکیپ های سیار درمانی به مناطق صعب العبور(باتوجه به وسعت و جمعیت فرآوان منطقه)، تجهیز قرارگاه درمانی از جمله راه اندازی داروخانه ، اتاق عمل، سونوگرافی و . . .،  واکسیناسیون و ویتامین تراپی حداقل 10 هزار قطعه طیور عشایر و روستاهای من (پیش بینی می‌شود در این طرح حدود 1500 راس دام ویزیت و درمان تخصصی شوند) واجرای حمام ضد انگل برای حداقل 6000 راس دام کوچک منطقه از جمله برنامه های این گروه می‌باشد.
داودپور افزود: در این اردو بیش از 25 نفر از دانشجویان رشته دکتر دامپزشک ،  کارشناسی ارشد علوم دامی ، دکتر و دانشجوی روانپزشکی و روانشناسی ، پرستاران و دانشجویان پرستاری و پنج نفر طلبه خواهر حضور خواهند داشت.
وی عنوان داشت: اردوی جهادی از تاریخ 4 تیرماه سال جاری کار خود را در دهستان موگویی آغاز خواهد کرد و تا 20 تیرماه ادامه خواهد داشت.
 
ارسال نظرات