دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی مصرف موادمخدر را یک بلای خانمانسوز دانست و گفت: 15 هزار نفر در استان تحت درمان با متادون قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۴۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نبی‌الله شاه‌محمدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی جلسه شورای مبارزه با موادمخدر استان مرکزی با بیان اینکه 25 تیرماه هرساله به نام روز مبارزه با موادمخدر نامگذاری شده است، گفت: برنامه‌هایی برای این منظور از سوی ستاد کشور به استان ابلاغ می‌شود که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادها برش شهرستانی باتوجه به ظرفیت‌های موجود داده و اجرایی می‌شود.

وی افزود: در امر اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر بایستی شاهد یک حرکت تازه و نو را شاهد باشیم، برای این منظور از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما بهره خواهیم گرفت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی تصریح کرد: به تعداد کافی مربی در سطح استان به منظور پیشگیری از شیوع مصرف موادمخدر آموزش داده شده و در تمامی حوزه‌ها این آمادگی را داریم که از ظرفیت موجود در این بخش هر 12 شهرستان تابع استان را حمایت کنیم.

شاه‌محمدی مصرف موادمخدر را یک بلای خانمانسوز برشمرد و گفت: همه جامعه درگیر این مسئله هستیم لذا همه باید دبیرخانه شورا را یاری رسانند تا بتوانیم اقدامات لازم را در تمامی حوزه‌ها انجام دهیم.

وی افزود: در اجرای طرح «کرامت2» نیز تمامی دستگاه‌ها و نهادها در اجرای بهینه این طرح با محوریت طرح همکاری لازم را داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به اینکه 15 هزار نفر در استان تحت درمان با متادون قرار دارند، گفت: تلاش داریم با دوره‌های آموزشی و اجرای بهینه طرح «کرامت2» و ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال معتادان بهبودیافته شاهد کاهش مصرف موادمخدر و به تبع دیگر آسیب‌های اجتماعی در این جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات