ضیافت افطاری ایتام و مددجویان طرح محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) اشکذر

همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام،ضیافت افطاری ایتام و مددجویان طرح محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اشکذر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل تالار باران رضوانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۵۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، همزمان با هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام،ضیافت افطاری ایتام و مددجویان طرح محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اشکذر و با حضور حجت الاسلام طالبیان امام جمعه، ابوالحسنی معاون فرماندار و میرمحمدی رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان در محل تالار باران رضوانشهر برگزار شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اشکذر با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ،پنجمین ضیافت افطاری است که با حضور مددجویان اشکذری کمیته امداد برگزار می شود گفت: میزبانی افطاری امشب را جامعه پزشکی استان تقبل نموده است.
احمد خلیلی افزود: در سال جاری جامعه پزشکی استان برای ۴ هزار نفر از ایتام و نیازمندان مناطق مختلف استان میهمانی برگزار نموده است.
وی اظهار داشت: در ضیافت افطاری امشب تعداد ۸۵ نفر از ایتام و ۱۲۵ نفر از مددجویان طرح محسنین کمیته امداد حضور دارند.
لازم به ذکر است طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌هایی هستند که کمیته امداد به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌کند که طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از ایتام خانواده‌های نیازمند و طرح محسنین نیز با هدف حمایت از کودکان با سرپرست ناتوان به‌ویژه کودکانی که به دلایل مهمی از قبیل زندانی بودن، سالمندی ،بیماری‌های سخت و از کارافتادگی از حضور پدر و مادر محروم هستند با مشارکت حامیان خیر شکل گرفته و توانسته در مسیر خود به تعالی قابل توجهی دست یابد.

ارسال نظرات