برنامه‌های شب‌های قدر در شب‌های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) مشهد میقان اراک اعلام شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۵۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسینخانی تولیت آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) از برگزاری برنامه‌های شب‌های قدر در این آستان مقدس خبر داد و گفت: مراسم شب‌های قدر در شب‌های 21 و 23 رمضان از ساعت 23 آغاز و تا ساعت 3 بامداد ادامه دارد.

وی افزود: در شب 21 ماه مبارک رمضان و مصادف با شب شهادت حضرت علی(ع) برپایی نماز قضاء به امامت حجت‌الاسلام صادقی، تلاوت قرآن کریم با قرائت قاری بین‌الملل استاد عبدی، قرائت دعای کمیل توسط خادمین این آستان مقدس، دعای جوشن کبیر و مراسم روضه‌خوانی و عزاداری و سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی اراکی از جمله برنامه‌های این شب است.

تولیت آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) تصریح کرد: همچنین عصر روز شهادت حضرت علی(ع) برنامه‌هایی از ساعت 18:30 تدارک و اجرایی می‌شود که از جمله آن‌ها تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و روضه و عزاداری تا ساعت 20 است.

حجت‌الاسلام حسینخانی به برنامه‌های شب 22 رمضان اشاره کرد و گفت: تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، روضه و عزاداری و مراسم شمع گردانی خادمین از ساعت 21:30 تا ساعت 23:30 ادامه خواهد داشت.

وی به برنامه‌های شب بیست و سوم رمضان در آستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع) گفت: برنامه‌های این شب نیز از ساعت 22:30 با برپایی نماز قضاء آغاز و با سخنرانی حجت‌الاسلام الهامی‌نیا به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات