خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: جوسازی ها و تفاسیر غلط رسانه های معاند نمی تواند خللی در فهم و درک صحیح مردم ولایتمدار ایران اسلامی از فرمان فرمانده معظم کل قوا نسبت به "آتش به اختیار" بودن نیروهای جوان انقلابی ایجاد کند.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۶۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ عبدالله عین علی پیش از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگار بسیج، یکی از دغدغه های اساسی نیروهای انقلابی و دلبستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی،  در طول سال های اخیر را مسایل فرهنگی کشور عنوان و اظهار کرد: این موضوع مساله مهمی است که همواره مورد هجوم سراسری دشمنان و بعضا مورد غفلت و کم‌کاری برخی دستگاه های متولی قرار داشته است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان خود در حال تهاجم به ما هستند، بیان داشت: هدف عمده این تهاجم کمرنگ کردن احکام الهی، ارزش های اسلامی و گرایش مردم به فرهنگ بیگانه است.
جانشین سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود: این شرایط  به مراتب از جنگ سخت پیچیده تراست و اینجاست که رهبر معظم انقلاب به نیروهای جوان انقلابی با انگیزه، می دهند.
به گفته سرهنگ عین علی؛ این فرمان به این معناست که امروز نیزهمانند سال های اولیه دفاع مقدس، در مواجهه نرم با دشمن، هرکس هر توان و استعدادی را که دارد جهت حفظ کشور از تهاجم فرهنگی بیگانه به میدان بیاورد.
وی تصرح کرد: "آتش به اختیار" بودن به رزمنده جنگ نرم اجازه خلاقیت، ابداع و ابتکار عمل می دهد و مفهوم اساسی آن اینست که رزمنده جنگ نرم در دفاع از فرهنگ کشور اجازه ندارد منتظر دستور و کسب اجازه دستگاه های کم کار فرهنگی بماند.
جانسین سپاه نینوا گلستان اذعان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمان "آتش به اختیار" را خطاب به افسران جوان جنگ نرم و در راستای مقابله با تهاجم نرم دشمن صادر کردند و جوسازی ها و تفاسیر غلط رسانه های معاند نیز نمی تواند خللی در فهم و درک صحیح مردم ولایتمدار ایران اسلامی از فرمان فرمانده معظم کل قوا ایجاد کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها