تعداد یک هزار و 850 خیر در قالب حامی طرح اکرام و محسنین با کمیته امداد شهرستان ابهر همکاری دارند و برنامه ریزی برای افزایش حامیان این طرح ها در ماه رمضان به منظور ارائه خدمات اثر بخش تر به این گروه از جامعه هدف انجام شده است .
کد خبر: ۸۸۷۳۷۸۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه اقدامات مختلفی برای مشارکت خیران در برنامه های محرومیت زدایی این نهاد در ماه رمضان اجرا می شود ، گفت : یکی از برنامه های مهم کمیته امداد در ماه رمضان اطعام خانواده های تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت خیران است .

محسن داودی با بیان اینکه با اجرای طرح های مختلف برای استفاده از مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد زمینه ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف فراهم می شود ، افزود :مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد موجب می شود منابع در مسیر خدمت رسانی هدفمند به جامعه هدف این نهاد جاری شود .

وی در ادامه از برپایی سفره های افطاری در هفته اطعام و اکرام ایتام شهرستان ابهر خبرداد و گفت : با برپایی سفره مهربانی مسئولان و خیران ابهری همزمان با هفته اطعام ، در کنار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد افطار کردند .

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر همچنین اظهار کرد : تعداد 500 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرهای ابهر و هیدج با مشارکت خیران از این خدمت کمیته امداد در ماه رمضان بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه منابع مورد نیاز برای برپایی سفره های افطاری از محل مشارکت خیران تامین می شود ، افزود : خیران ابهری برای اطعام این تعداد مددجوی ابهری مبلغ 40میلیون ریال به کمیته امداد شهرستان ابهر مساعدت کردند .

داودی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد دو هزار و 750خانوار از خدمات کمیته امداد شهرستان ابهر در بخش های مختلف بهره مند هستند ، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و اجرای کمپین نان و نمک در تلاش هستیم از محل مشارکت خیران در این طرح سبد مواد غذایی مورد نیاز مددجویان در ماه رمضان را برای تمامی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فراهم کنیم .

مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه به حامی یابی برای طرح های اکرام ومحسنین در روزهای باقیمانده از ماه رمضان به ویژه شب های قدر اشاره کرد و گفت : تعداد یک هزار و 850 خیر در قالب حامی طرح اکرام و محسنین با کمیته امداد شهرستان ابهر همکاری دارند و برنامه ریزی برای افزایش حامیان این طرح ها در ماه رمضان به منظور ارائه خدمات اثر بخش تر به این گروه از جامعه هدف انجام شده است .

ارسال نظرات