جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

پلیس برای تامین نظم و امنیت شبهای قدر، تمهیدات ترافیکی و انتظامی اتخاذ کرده است

پلیس در راستای تامین نظم و امنیت مطلوب شبهای قدر ، تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم را ، اتخاذ کرده است تا شهروندان و مومنان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به راز و نیاز به درگاه احدیت بپردازند.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۸۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به فضیلت شب های قدرگفت: پلیس تمهیدات لازم را برای تامین نظم و امنیت هم استانی های عزیز در شبهای قدر اندیشیده است .

سرهنگ جعفر کردلو با اشاره به اینکه نیرو های پلیس استان در شبهای لیالی قدر در آماده باش کامل می باشند، افزود: پلیس در این شبها با راه اندازی گشتهای ویژه در مناطق مختلف بصورت محسوس و نامحسوس در خدمت مردم خواهند بود .

وی با اشاره به اینکه پلیس با تمامی امکانات در خدمت مردم است، اظهار داشت: پلیس زنجان جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم اقدامات گسترده ای را در حال اجرا دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت : پلیس در راستای تامین نظم و امنیت مطلوب شبهای قدر ، تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم را ، اتخاذ کرده است تا شهروندان و مومنان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به راز و نیاز به درگاه احدیت بپردازند .

این مقام مسئول خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و بیان داشت : پلیس اقدامات گستردهای را به منظور پیشگیری از جرایم در شب های قدر در دستور کار دارد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار