خبرهای داغ:
تا نیمه ماه مبارک رمضان صورت گرفت

توزیع بیش از 1500 سبد غذایی میان نیازمندان در طرح همای رحمت

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، یک هزار و 16 سبد حمایتی غذایی با ارزش 126 میلیون و 572 هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۷۹۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
توزیع بیش از 1500 سبد غذایی میان نیازمندان در طرح همای رحمت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین علیمردانی از آمار ارائه خدمات در اجرای طرح همای رحمت و برپایی سفره‌های مهربانی تا نیمه خرداد سال جاری در استان قم خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها به مناسبت ایام ضیافت الهی و ماه مبارک رمضان و به منظور همدلی با خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب پذیر جامعه، با بهره گیری از توان خیرین داوطلب جمعیت اجرا شد.

وی با اشاره به ادامه اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها، جذب، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های عام المنفعه و خیرخواهانه و رفع نیاز اقشار کم برخوردار جامعه در ماهی که به خدمت و نیکی کردن در آن بسیار سفارش شده، است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به شیوه اجرایی این طرح بیان کرد: این تعداد سبدهای توزیع شده، ویژه بهره وران متنوعی از جمله بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار، ایتام، خانواده‌های کم برخوردار، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان است و سبد حمایتی غذایی توزیع شده شامل اقلامی همچون، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، قند، چای، پنیر، زولبیا، کنسرو، ماکارونی، بن خرید کالا، خرما، سویا، گوشت و مرغ است.

علیمردانی ضمن اشاره به اینکه کلیه هزینه‌های این طرح‌ها از محل کمک‌های خیرین و داوطلبان تأمین می‌شود، گفت: علاقمندانی که تمایل دارند در طرح ملی همای رحمت مشارکت داشته باشند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 4978644020 بانک ملت به شناسه 350008052114 واریز و کمک‌های غیر نقدی خود را، به خانه‌های هلال سطح شهر یا معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم اهدا کنند.

گفتنی است، طرح همای رحمت به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و با برنامه‌هایی از جمله برپایی سفره‌های مهربانی و اهدای سبدهای غذایی و غذای گرم بین خانواده‌های کم برخوردار در حال اجرا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار