خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان:

کلاس های آموزش قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان گفت :به منظور آشنایی سربازان باکلام وحی کلاسهای آموزش قرآن کریم در حسینیه شهید شجاعی سپاه بوکان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۸۰۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی خدا و با توجه به اشتیاق فراوان سربازان برای یادگیری وآشنایی هرچه بیشتر باکلام وحی کلاسهای آموزش قرآن در رشته های روخوانی، روانخوانی درطول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

سروان پاسدار سجاد باقری هدف از برگزاری این کلاسها را علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم ، فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزش‌ صحت قرائت نماز بین سربازان دانست و گفت: در این کلاس ها علاوه بر آموزش روانخوانی و روخوانی، جهت شرکت در مسابقات قرآنی، افراد مستعد در زمینه های روانخوانی، روخوانی و حفظ، شناسایی و معرفی می شوند.

باقری گفت: بهره گیری از برکات و معارف نورانی قرآن کریم ‏همواره مستلزم آموزش و فراگیری آن در ابعاد و مراحل متفاوت می باشد، این ضرورت از مقطع روخوانی آغاز شده و پس از آن در مرحله روانخوانی ‏و سپس تجوید و فصیح خوانی توأم با آشنایی با فرهنگ و مفاهیم قرآنی تحکیم و زیبایی خاصی یافته و زمینه درک و چشیدن حلاوت غیرقابل توصیف ‏کلام وحی را فراهم کرد.

وی افزود: امیداست علاقمندان به شرکت درکلاس‌ها بر آشنایی کامل با قواعد روخوانی و روانخوانی، مهارت لازم را در خواندن صحیح و روان قرآن کریم و همچنین حفظ آن نیز کسب کنند.

لازم به ذکر است کلاسهای آموزش قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان و روزهای زوج هر هفته در حسینیه شهید شجاعی سپاه بوکان برگزار می شود.

ارسال نظرات