حجت الاسلام و المسلمین موسوی تاکید کرد :اولین ترویست امریکا ،صهیونیست ها و برخی کشورهای عربی همچون عربستان هستند که خودشان ترویست ها را ایجاد کردند و حمایت می کنند
کد خبر: ۸۸۷۳۹۱۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام با حضور جمعی از مسئولین و مردم عزادار کوهبنان نماز جمعه به امامت حجت السلام و المسلمین سید احمد موسوی امام جمعه موقت در مسجد حضرت امام ره برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی گفت:بعد از پیامبر شخصیتی همانند حضرت علی ع نیامده و نخواهد آمد شخصیتی که فرزندان خود و جامعه اسلامی را در اخرین لحظات به تقوای الهی دعوت کرد.
وی ادامه داد:حضرت علی ع به فرزندان سفارش کرد بدنبال مال دنیا نباشید اگر مالی از دست دادید حسرت نخوربد همیشه حرف حق بزنید وحامی مظلومان باشید.
ایشان بیان داشت: حضرت فرمود به یتیمان توجه کنید، در مورد همسایگان خدا را در نظر بگیرید، به قران تمسک جوید، از کارهای بیهوده پرهیز کنید در امانت خیانت نکنید و  به عهد و پیمان خود وفادار باشید .
امام جمعه موقت تاکید کرد:حضرت علی ع همگان را تقوای الهی و نظم در امور  زندگی دعوت کرد و فرمود بکوشید بین همدیگر اصلاح برقرار کنید تا صفا صمیمیت و دوستی در بین شما برقرار باشد.
وی خاطر نشان کرد:دشمن در خواب نمی دید انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام به پیروزی برسد خدا را شاکریم  امروز  رهبری را در اختیار شخصیتی بزرگ داریم که در دنیا بی نظر هست پس همگان باید قدر  نعمت ولایت و رهبری را به خوبی بدانیم.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی تاکید کرد :اولین ترویست امریکا ،صهیونیست ها و برخی کشورهای عربی همچون عربستان هستند که خودشان ترویست ها را ایجاد کردند و حمایت می کنند اما به فرموده مقام معظم رهبری ما نمی ترسیم و پیروز میدان هستیم .
وی تصریح نمود: امروز تمام بشریت یتیم شد چون وجود حضرت علی ع مایه نعمت ،خیر و برکت بود و هست ایشان در اجرای عدالت ،عبادت ،سخاوت و بندگی خدا و... بی نظیر بود .
امام جمعه موقت کوهبنان ابراز داشت: امروز سالروزشهادت سربازان دلیر سپاه اسلام  بخارایی .صفار هرندی ،امانی و نیک نژاداست که حسنعلی منصور را به درک واصل کردند.
وی ابراز داشت :فردا شب هم شب قدر است برای همه دعا کنید خصوصا برای سلامتی  حضرت ولی عج و رهبری دعا کنید امام و شهدا را یاد کنید.
خطیب جمعه کوهبنان به سایر مناسبت های هفته از جمله شهادت دکتر چمران در چهار شنبه اینده ،روزی که مجلس به عدم کفایت بنی صدر رای داد،سالروز تشکیل سازمان تبلیغات و آغاز هفته قوه قضاییه اشاره کرد .

ارسال نظرات