کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۲۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مجید طلیمی رییس کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی با اعلام خبر فوق افزود : پیرو منویات مقام معظم رهبری که فرمودند فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و هرکس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد ، به همت اتحادیه پوشاک تهران و حمایت برخی مسوولین ، نمایندگان مجلس ، خبرنگاران و مدیران رسانه #پوشاک_ایرانی در تلگرام راه اندازی شد.

مجید طلیمی اظهار داشت : عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و استفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از مقرون به صرفه ترین و اثرگذارترین ابزارهای فرهنگ سازی می باشد.

رییس کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی گفت : امیدوارم مسوولین دولتی و مدیران بخش خصوصی در پشتیبانی از این پویش پیش قدم باشند تا با اتحاد یکدیگر بتوانیم به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار کشور کمک کنیم .

وی افزود " تصمیم داریم کارآفرینان ، فروشندگان ، تولیدکنندگان ، طراحان و دست اندرکارانی که در این حوزه فعالیت دارند را در کانال تلگرام معرفی کنیم تا ضمن ایجاد انگیزه ، تشویق و ذهنیت سازی صحیح ، باعث تغییر عملکرد در مصرف کالای ایرانی شویم .

مجید طلیمی خاطرنشان کرد : قطعا حضور و حمایت تمامی ایرانیان سراسر جهان در این پویش ضروری است و از همه ایرانیان وفادار به خاک کشور تقاضا دارم که با حضور در کانال تلگرام حمایت خود را اعلام نمایند.

ارسال نظرات