امام‌جمعه موقت بیرانشهر:

مسئولین بیرانشهر به مردم بی‌اعتنا هستند

امام‌جمعه موقت بیرانشهر گفت:مسئولین بیرانشهر به مردم این منطقه بی‌اعتنایی می‌کنند چرا که در بیرانشهرکارهای عظیمی به گونه ای بر روی زمین‌مانده که انگارنه‌انگار مسئولی در بیرانشهر وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۲۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام مصطفی صفری، امام‌جمعه موقت بیرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرانشهر با اشاره به تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: ملت ایران بیش از سی سال است که فهمیدند دشمن اصلی آن‌ها آمریکا است و می‌دانند که این کشور قابل‌اعتماد نیست.
وی با اظهار تأسف از شرکت نکردن مسئولین بیرانشهر در نماز جمعه گفت: نماز جمعه قلب تپنده فرهنگی شهر است و می‌بایست مسئولان با حضورشان از نزدیک به حرف مردم گوش دهند.
حجت‌الاسلام صفری بابیان اینکه مسئولین بیرانشهر به مردم این منطقه بی‌اعتنایی می‌کنند، گفت: کارهای عظیمی در بیرانشهر بر روی زمین‌مانده که انگارنه‌انگار مسئولی در بیرانشهر وجود دارد.
وی ادامه داد: مسئولین این منطقه دنبال درد مردم نیستند و بابی حالی و کار انجام ندادن خودشان بیرانشهر را در حال سکون قرار داده‌اند.
امام‌جمعه موقت بیرانشهر با اشاره به اینکه هر مسئولی که دنبال احقاق حق مردم نباشد باید در روز قیامت جواب پس بدهد، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه حرف دل و درد مردم است و هیچ‌گاه از مسئولی خوب یا بد نگفته و نباید معنی انتقاد را جور دیگری تعبیر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات