امام جمعه شهر شربیان:

روز قدس روز اعلام وجود ملت های مستضعف است

امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نمازجمعه این شهر ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت های مستعضعف معلوم شود و باید ملت های مستعضعف اعلام وجود کنند و در مقابل مستکبرین بایستند .
کد خبر: ۸۸۷۳۹۲۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: روز قدس، روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار داد که دست خود را از روی مستعضعفین بردارند و سرجای خود بنشینند .

وی با محکوم کردن حوادث تروریستی مجلس و حرم امام(ره) بیان کرد : لازم می دانیم از نیروهای نظامی و امنیتی و سپاه پاسداران تشکر ویژه داشته باشیم و باید بدانیم حملات نیابتی کورکورانه نمی تواند خدشه ای برای امنیت و اقتدار ایران اسلامی وارد کند .

خطیب جمعه شهر شربیان خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی تهران و جمع آوری سریع آن در حالی که در اطراف ایران تروریست ها ی اجاره ای عربستان صعودی پخش شده اند نشان دهنده اقتدار نظامی و امنیتی ایران است .

وی در ادامه تصریح کرد: این عملیات که حاصل همکاری گروهک تروریستی داعش و منافقین و حامیان منطقه ای و بین المللی آن ها بود نشان داد که با آشکار شدن شکست های سنگین گروهک های تروریستی تکفیری در عراق و سوریه برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران در دستورکار جدی دشمنان ملت ایران قرار گرفته است ولی الحمدالله هرروز در منطقه شکست گروه های تکفیری و داعش یعنی شکست حامیان من جمله آمریکا را شاهد هستیم.

حجت الاسلام منصوری به شعار امسال اشاره و اظهارکرد: در سال تولید و اشتغال به معنای واقعی کلمه از روستاها حمایت کنیم چراکه ضرورت احیای روستاها و توانمندی سازی روستائیان و ارتقای امید به زندگی با ایجاد صنایع تبدیلی بویژه در مناطق و روستاهای محروم و دور دست ممکن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار