امام‌جمعه الیگودرز گفت: وقتی کشاورزان عزیز ضمن همیاری در بحث زکات باخدا معامله نمایند این اقدام برکت تولید آن‌ها را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۳۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام ارزنده امام‌جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و قدردانی از تلاش‌های مجموعه این نهاد گفت: کشاورزان عزیز در راستای مشارکت در پرداخت زکات همیاری نمایند که قطعاً معامله باخدا برکت تولید آن‌ها را افزایش می‌دهد.
وی به دیدار مسئولین نظام با مقام معظم رهبری اشاره نمود و گفت: وقتی رییس‌جمهور از اقدامات و برنامه سخن گفت، مقام معظم رهبری اقدامات انجام‌شده و برنامه‌ریزی‌ها را درنتیجه تلاش قوای سه‌گانه دانست و این نشان می‌دهد که این اقدامات مختص یک قوا نیست.
وی افزود: حضرت آقا به حوادث دهه اول انقلاب و دوقطبی شدن جامعه توسط رییس‌جمهور در سال 59 اشاره کرد و گفت نباید تکرار شود که یقیناً مردم بصیر ما با پیروی از ولایت اجازه تکرار آن حوادث را نخواهند داد.
خطیب نماز جمعه الیگودرز با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت علی (ع) با اشاره به حوادث صدر اسلام و بعضاً تکرار آن حوادث در عصر حاضر گفت: وقتی به ماجرای حکمیت دوران خلافت و امامت امیر المومنین (ع) نگاهی می‌اندازیم همچون آن زمان امروز هم عده‌ای بی‌بصیرت با مذاکره و اعتماد به دشمنان دستاوردهای انقلاب و اسلام را از بین بردند.
امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به تحرکات تازه آمریکا و همچنین تصویب تحریم‌های جدید علیه ملت ایران گفت: از همان ابتدا هم مشخص بود که آن‌ها هرگز به وعده‌های خود عمل نخواهند کرد.

ارزنده با گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی گفت: از خدمات و زحمات ریاست و مجموعه این نهاد قدردانی می‌نماییم.
خطیب نماز جمعه الیگودرز به‌روز جهانی قدس اشاره نمود و افزود: روز جهانی قدس روز انزجار از پلیدی‌ها و ظلم و ستم است و امیدواریم همه با حضور خود بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات