مراسم احیای شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور پرشور و معنوی آحاد مردم در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۴۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با شب شهادت مولای متقیان،امیرمومنان حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام)و یکی از شب های با عظمت قدر،خیل مردم شب قدر بیست و یکم ماه مبارک رمضان را تاسحرگاهان جمعه با نوای الغوث الغوث احیا و زیر چتر قرآن شب زنده داری کردند.

دراین شب پس از تلاوت قرآن مجید، دعای کمیل و جوشن کبیر قرائت شد و آحاد مردم ولایتمدار از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیرامون عظمت شب قدر و لزوم بهره مندی از ماه نزول قرآن و لیالی قدر استفاده کردند.

مراسم توسل به قرآن مجید هم باسخنرانی حجت الاسلام شیخ عباس نکونام برگزار و خیل مردم مومن بویژه جوانان و نوجوانان زیر چتر قرآن با واسطه قرار دادن اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مناجات با خدا و شب زنده داری پرداختند.

مداحی ، نوحه خوانی ، سینه زنی و قرائت سوگنامه شهادت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام که توسط دو کودک 8ساله اجراشد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

مراسم احیای 23 ماه مبارک رمضان هم از ساعت22 در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره)شهرکرد به همت هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد برگزار می شود.

این مراسم معنوی با همکاری ارزشمند صداوسیمای استان به صورت زنده و مستقیم از سیما و صدای شبکه جهانبین استان و همزمان از سایر شبکه ها سراسری پخش شد.

ارسال نظرات