مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛
حجت الاسلام کریم سرافراز گفت: ماه مبارک رمضان شهر الله، ماه پاکی دل و ماه مغفرت الهی است.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۵۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع سوگواران شهادت حضرت علی علیه السلام و شب زنده داران دومین لیله قدر با تسلیت شهادت مولی الموحدین به بیان بخشی از فضایل آن امام همام پرداخت .

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: امیرالمومین حضرت علی علیه السلام در کعبه متولد و در دامن پر مهر و پاک پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم بزرگ شد و در محراب به دیدار معبود شتافت.

وی ادامه داد: علم و تقوا ، انس با قرآن ، شب زنده داری، مناجات،دعا ،شجاعت بی نظیر،ایستادگی در برابر ظلم و بی عدالتی ، ایثار ، گذشت و خدمت به محرومان از جمله ویژگی های اولین امام شیعیان است.

حجت الاسلام سرافراز به حدیث از پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم اشارکرد و گفت: در ماه مبارک رمضان انسان به میهمانی بزرگی دعوت شده‌ است که باید قدر دان این نعمت بزرگ باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: مهمترین دستاورد ماه مبارک رمضان کسب تقوا الهی است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:همه ماه‌ها و شب ها دارای ارزش وجایگاه هستند ولی ماه مبارک رمضان و شب قدر سرآمد این ماه ها و شب هاست، چرا که ماه مبارک رمضان شهر الله، ماه نزول قرآن ، ماه پاکی و ماه مغفرت است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: در نزد خدای تبارک وتعالی ماه مبارک رمضان از بهترین ماهها،روزهایش بهترین روزها،شب هایش بهترین شب ها، ساعاتش بهترین ساعات است و شب قدر افضل از هزار ماه باشد.

حجت الاسلام سرافراز با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت بزرگ و ماه بی‌بدیل است، گفت: ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن ، ماه کسب فضایل و ماه بندگی است و شب قد را خداوند دراین ماه با عظمت قرار داده که باید از لحظه لحظه های این ماه نورانی کمال استفاده را کرد.

وی با بیان اینکه باید از فیوضات ماه مبارک رمضان به خوبی استفاده کنیم، افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت در راستای تبیین صحیح ارزش های دینی در جامعه به ویژه برای نسل جوان است و باید از این ماه مبارک در مسیر هدایت جوانان بهره مند شد.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان خاطرنشان کرد: تقوا و پرهیزکاری یکی از بهترین موجبات کمال است و یکی از مصادیق تقوا، روزه گرفتن و صبر در مقابل تشنگی و گرسنگی، صبر و استقامت دربرابر سختی ها و صبر و استقامت دربرابر گناهان و معاصی است.

معاون امربه معروف ونهی از منکر مردم به دولت ومردم در ادامه به اهمیت نهادینه شدن امربه معروف ونهی از منکر درجامعه اشاره کرد و گفت: سعادت جامعه و دور ماندن از گناه و معصیت ثمره اجرای امر به خوبی هاست.

وی به تذکر لسانی اشاره کرد و افزود: اگر هرکسی به محض دیدن گناهی تذکر لسانی دهد بسیاری از گناهان جمع می شود.

ارسال نظرات