امام جمعه هشترود:

روز قدس یادآوری ظلم ستیزی نظام جمهوری اسلامی است

در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع) گفت: روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۷۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: امروز کشورهای عربی که اسمشان را حکام اسلامی گذاشته اند کارشان مسلمان کشی شده و با سکوت و در عین حال جنایات خود و غرب را تشویق می کنند.

وی اظهار داشت: چشم مسلمانان مظلون دنیا به ایران اسلامی دوخته شده است و دشمنان نیز چشم دیدن کشور اسلامی ایران را ندارند، روز قدس فقط متعلق به ایران اسلامی نیست بلکه فرصت بسیار ارشمندی است که تمام آزادی خواهان جهان برای نجات ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه فریاد بزنند.
حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: دو نعمت سلامت و امنیت که امرور در میهن پاک اسلامی نصیب مردم وفادار به نظام وللایی شده همه به برکت خون مقدس شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است

وی در ادامه به شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) اشاره و بیان کرد: شب های قدر را باید قدر بدانیم و شجاعت، درایت و انفاق حضرت علی (ع) برای همه باید تبیین شود.

خطیب جمعه هشترود خاطرنشان کرد: تاکید رهبر فرزانه انقلاب برکتاب و کتابخوانی است و از تفکرات بنیادی و اساسی رهبری می باشد و تنها رسانه ای که تاکنون جایگزین برای آن پیدا نشده کتاب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار