با قربانی 10راس گوسفند؛

چند خیر تبریزی 380 بسته غذایی به نیازمندان اهدا کردند

همزمان با بیست و یکم ماه رمضان چند خیر تبریزی در منطقه یاغچیان این کلان شهر 380 بسته غذایی و بیش از 500 لباس نو به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۷۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

یکی از این خیران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دستگیری از افراد بی بضاعت را تداوم راه حضرت علی(ع)، گفت: باید همچون امام علی(ع) به یاد نیازمندان باشیم.

اقدس انتصاری افزود: این جیره های خشک شامل برنج، قند، روغن، گوشت، ماکارونی و تن ماهی، چای و ... به همت خیران تهیه شده که امشب به خانواده های نیازمند اهدا می شود.

وی اظهار داشت: این کمک ها مختص ماه رمضان و روز شهادت علی(ع) نیست بلکه در همه فصول سال بسته به مناسبت ها و زمان های لازم، در قالب پوشاک، خوراک و جهیزیه و ... تهیه و به نیازمندان اهدا می شود.

انتصاری اضافه کرد: نیازمندان مورد نظر را بر اساس تحقیق شناسایی کردیم و افرادی کاملا نیازمند و آبرودار هستند که تلاش می کنیم در مناسبت های مختلف از آن ها دلجویی کنیم.

 

وی ادامه داد: علاوه بر کمک به مایحتاج این خانواده ها با همراهی برخی پزشکان مشکل درمان و داروی آن ها را نیز رفع کرده و گاهی نسبت به پرداخت قبوض گاز و ... و انشعاب آب و ... با کمک برخی افراد دیگر اقدام می کنیم.

 

این بانوی خیر تبریزی در پایان صحبت های خود مردم آذربایجان را مردمی متدین و کمک حال نیازمندان دانست و از آن ها خواست تا با کمک های خیرخواهانه خود موجب شادی خانواده های نیازمند باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار