خبرهای داغ:
محمد گل زاده
در ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام
حاج رمضانعلی آقابیکی آرانی، جانباز جنگ تحمیلی و دانشجوی مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان شب ضربت خوردن مولا علی(ع) به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۳۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل،  حاج رمضانعلی آقابیکی آرانی، از سرداران دفاع مقدس و خیران عرصه سلامت روان کشور بود و ایجاد یک درمانگاه توانبخشی معلولان لاله در کاشان از خدمات ماندگار این مهاجر الی الله است.

آقابیکی متولد بیست و دوم بهمن ماه41 بوده و بیش از شش سال سابقه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را داشته و با عضویت در کانون وکلا در رشته حقوق ثبت و اسناد (ورودی 93) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق تحصیل می‌کرد.
وی به خاطر عوارض شیمیایی دوران دفاع مقدس و پس از حدود دو سال نقاهت صبح روز گذشته در بیمارستان محب کوثر سلام الله علیها تهران به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع آن عزیز سفرکرده روز بیست و پنجم خرداد از ساعت 18 از حسینیه علی اصغر چهارسوق آران و بیدگل به سمت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام به روی دست مردم روزه دار تشییع و در شب شهادت مولایش علی در جوار فرزند امام علی علیه السلام در کنار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها