امام جمعه مشگین‌شهر:

رأی 98درصدی مجلس سنا به تحریم ایران نشان از عمق کینه دارد

امام جمعه مشگین‌شهر گفت:شاهد عمق کینه مجلس سنای آمریکا از جمهوری اسلامی ایران بود که با 98 رأی تحریم‌های جدید بر علیه این کشور تصویب کردند.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۴۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از مشکین به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی سفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 26 خرداد ماه با اشاره به سالروز شهادت امام علی (ع) گفت: یکی از مهمترین ویژگی امام علی (ع) سارش ناپذیری در مقابل ناهلان بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری مکرراً بر عدم اعتماد به دشمن تاکید کرده بود و دیروز شاهد عمق کینه مجلس سنای آمریکا از جمهوری اسلامی ایران بود که با 98 رأی تحریم‌های جدید بر علیه این کشور تصویب کردند لذا با چنین افرادی نمی‌توان دست دوستی داد دو سازش کرد.

وی با اشاره به ویژگی دوم امام علی (ع) گفت: امام علی (ع) خواستار استقرار عدالت در جامعه بود چرا که جامعه اسلامی تنها در سایه اجرای عدالت دوام پیدا می‌کند و به عنوان الگو به جهانیان صادر می‌شود.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: اجرای عدالت موجب می‌شود مسئولان در جامعه عادلانه رفتار کنند و از تبعیض و فشار و رشوه خواری دوری کنند و تمام ملت را در نزد خود نور چشمی ببیند.

وی خاطر نشان کرد: اسلان در مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... همراه با عدالت بوده است تا ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه نمود پیدا نکند و دستگاه قضایی باید عدالت خواه باشد و اجازه ندهد تخلفات و ناعدالتی و حق کشی در جامعه مشاهده شود.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام گفت: مسئولان نباید کشور را به دو قطبی تبدیل کنند و گروهی را موافق و گروهی دیگر را مخالف خود قرار دهند که این حرکت خطرناکی است لذا با وحدت ملی باید از تمام فرصت‌ها برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تصمیم‌گیری ‌های مهم کشور نقش ایفا کند.

ارسال نظرات