در سالروز شهادت جانسوز امام علی(ع)، ارادتمندان و شیفتگان آن حضرت در شهر نمین لباس عزا بر تن کرده و در این غم بزرگ بر سر و سینه خود زده و اشک ماتم ریختند.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۹۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ ، همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین (ع)، ارادتمندان و شیفتگان آن حضرت با حضور در مزار شهدای گمنام نمین عزاداری خیابانی کردند.
پیش از شروع عزاداری مردم متدین نمین با نثار فاتحه ای بر روح شهدا، بار دیگر با آرمان های امام و شهدا، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی تجدید بیعت کرده و بر ادامه راه آنها تاکید کردند.

مردم شهر نمین با سینه زنی و سوگواری در خیابان اصلی شهر در سوگ امام علی (ع) گریستند و با اجتماع در مسجد جامع به مراسم خاتمه دادند.

پس از حضور عزاداران در مسجد جامع نیز حجت الاسلام رضا یوسف زاده در شان و جایگاه امیرالمومنین (ع) سخنرانی کرده و پس از آن نیز سوگواری شد.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه خیر و برکت و ماه مهمانی خداست. این ماه، باران رحمت الهی می باشد و احیا کننده همه غافلان است.قلب ماه مبارک رمضان، شب قدر است که باعث شده این ماه زنده بماند.

وی افزود: اصل و مرکز دین همان ولایت می باشد، اگر ولایت نباشد انسان به جایی نمی رسد و رشد و حیات انسان به ولایت بستگی دارد ، حتی اگر رضایت ولی امر نباشد کوچکترین خیری به انسان نمی رسد پس باید همواره از ولی امر خود اطاعت کرد.

حجت الاسلام رضا یوسف زاده در پایان سخنان خود تصریح کرد: امام علی(ع) شخصیتی بود که همواره به فقیران و مستضعفان کمک می کرد. وجودی مثل علی(ع) از ارکان هدایت بشر است طوری که ولایت او اکمال دین و اتمام نعمت است.

ارسال نظرات