اگر می‌بینیم رهبر فرزانه انقلاب می‌فرماید آتش به اختیار عمل کنید این فرمان به نیروهای انقلابی در برابر افراد بی‌بصیرتی است که نسبت به هشدارهای رهبری بی‌توجه‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۹۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام یاوری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر باباحیدر، شهادت حضرت علی ابن ابیطالب را تسلیت گفت و اظهار داشت: حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام، کشته‏ی عدالت و فدای بی‌بصیرتی افراد متحجر و نمازخوان‌هایی شد که در اثر سجده‌های طولانی بر پیشانی آن‌ها پینه‌بسته بود.

وی، با توجه به حکومت عدالت‌خواهی حضرت علی (علیه السلام) یادآور شد: مردم باید در جامعه از حکومت حضرت (علیه السلام) درس بگیرند و از فساد مالی و اجتماعی در جامعه جلوگیری کنند.

امام جمعه باباحیدر، اظهار داشت: در حکومت حضرت علی علیه السلام هیچ‌گونه بی‌عدالتی صورت نگرفته؛ زیرا امام چنان رفتار می‌کردند، که اگر هرکسی در هر مسئولیتی که هست بی‌عدالتی انجام دهد از مقام خود عزل می‌شود.

وی گفت: امام علی علیه السلام مظهر عدالت، صداقت، انسانیت و رأفت بود و مردم باید از خصوصیات آن حضرت درس بگیرند.

حجت الاسلام یاوری، با اشاره به اینکه شخصیت امام علی (علیه السلام) از عبادت و عدالت شکل‌گرفته است، خاطرنشان کرد: امام با عبادت خود در ابتدا به خودسازی رسید و سپس با عدالت خود جامعه را مدیریت کرد.

وی افزود: باید مواظب باشیم تاریخ تکرار نشود اگر می‌بینیم رهبر فرزانه انقلاب می‌فرماید آتش به اختیار عمل کنید این فرمان به نیروهای انقلابی در برابر افراد بی‌بصیرتی است که نسبت به هشدارهای رهبری بی‌توجه‌اند.

امام جمعه باباحیدر، در خصوص سند 2030 و لغو آن نیز گفت: سرانجام با هشدارهای پی‌درپی رهبر معظم انقلاب و با امضای 151نماینده مجلس، لغو آن سند در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

حجت الاسلام یاوری، ضمن تشویق نمازگزاران به شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: اگر تمامی مسلمانان جهان در روز قدس قیام کنند و فریاد الله‌اکبر و مرگ بر اسرائیل سر دهند رژیم اشغالگر قدس یک روز نمی‌تواند دوام بیاورد.

وی، در پایان از برنامه‌های بسیار باشکوه در لیالی قدر و همچنین برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام علی (علیه السلام) در سطح شهر تشکر نمود.

ارسال نظرات