خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان روح الله بصیری نیا دوچرخه سوار کشورمان که حامل پیام و پرچم شهدا و متبرک به عتبات عالیات بود وارد نطنز شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۱۴۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان روح الله بصیری نیا دوچرخه سوار کشورمان که حامل پیام و پرچم شهدا و متبرک به عتبات عالیات بود وارد نطنز شد.

روح الله بصیری نیا دوچرخه سوار کشورمان که حامل پیام و پرچم شهداست اظهار داشت: بنده از یک سال گذشته سفر خود را از شهریار آغاز و در ادامه ضمن بازدید از شهرهای دیگر به زیارت کربلای معلی، نجف و کاظمین نایب الزیاره هموطنان گرامی بودم.

وی افزود: این سفر با هدف تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و در راستای سلامتی و تعجیل در فرج مولایمان امام زمان(عج) یک سال و 6 ماه به طول می انجامد که 8 ماه دیگر از این سفر باقی مانده است.

وی تصریح کرد: در این پرچم تصویر 72 شهید نقش بسته که تمثال مبارک شهیدان کاظمی و همت، شهید خیزاب از شهدای استان اصفهان در این پرچم به چشم می خورد.

بصیری نیا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سید محسن تجویدی شهردار نطنز و یوسف حسنی فرماندار شهرستان نطنز بیان کرد: در پایان سفر پرچم حامل پیام و پرچم شهدا به موزه دفاع مقدس در تهران اهداء خواهد شد.

روح الله بصیری نیا دوچرخه سوار کشورمان با عباس کوچه فاره رئیس شورای اسلامی شهر نطنزهم دیدار و گفتگویی کوتاه داشت.

ارسال نظرات