خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج( قزوین گفت: در زمینه فضای مجازی باید آفت ها را شناخت و اصلاح نمود ولی ما عقب هستیم و جدا باید کار کنیم تا خانواده ها را مصون سازی کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۴۱۹۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در حسینیه آیت الله شالی سپاه امام علی(ع) تاکستان در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی و سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: خانواده به عنوان یکی از  ارکان جامعه اسلامی امروز مورد حملات نرم دشمن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مشکل جامعه ما عملی نشدن سبک زندگی اسلامی است که در زمان پیامبر (ص) جاری بود،  هر کس در مسائل خانوادگی و شیوه زندگی مشکل داشتند به ایشان مراجعه می کرد، همچنان که در سوره تحریم آیه 6 خداوند می فرمایند: ما مسئول هستیم که خانواده های خود را از آتش جهنم نگه داریم.

این مسئول تبیین کرد: در این زمانه تمام تلاش دشمن این است که نهاد ارزشمند خانواده را با فضای مجازی و جنگ نرم از هم بپاشاند و آرامش را از جامعه اسلامی بگیرد.

ایشان در ادامه ضمن اشاره به حدیثی بیان کرد:خدمت به خانواده کفاره گناهان و فرو نشانده خشم الهی است.

مصطفایی اضافه کرد: برخی به خانواده به عنوان برده و کلفت نگاه می کنند و برخی نیز کاملا بی تفاوت به مسائل خانواده هستند، در خانواده یک مدیر و فرمانده باید باشد و هدایت گر فقط یک نفر است، در حدیث معروف معاذ ار سحابی پیامبر(ص) به دلیل بد اخلاقی مستوجب عذاب الهی شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) گفت: ماهواره و فضای مجازی نهاد ارزشمند خانواده را نشانه گرفته است و دغدغه رهبری نیز این است که می فرمایند مشکل اصلی ما این است که شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی نمی کنیم .

وی تاکید کرد: در زمینه فضای مجازی باید آفت ها را شناخت و اصلاح نمود ولی ما عقب هستیم و جدا باید کار کنیم تا خانواده ها را مصون سازی کنیم.

حجت الاسلام مصطفایی در خاتمه با یادی از شهدای حرم گفت: شهید حمید محمدرضایی که چند سال با ایشان حشر و نشر داشته اید کاملا آدمی فرهیخته و با اخلاق بودند تا به حال نشد ایشان سر کسی داد بزند حتی سربازان ، به همین دلیل و به دلیل بسیاری دیگر از موارد اخلاقی موجود در رتار، ایشان می توانند الگوی مناسبی برای ما باشند.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها