سرعت بخشی به طرح های کشاورزی درکهگیلویه

کد خبر: ۸۸۷۴۲۲۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
امام جمعه دهدشت با اشاره به ظرفیت‌های خوب بخش کشاورزی در اینسرعت بخشی به طرح های کشاورزی در کهگیلویه  شهرستان گفت:طرح‌های آبرسانی به دشت‌های این شهرستان سال‌ها است در انتظار عملیاتی شدن است. حجت الاسلام حسینی افزود: اگر آب کشاورزی دشت‌های کلاچو و چنگلوا فراهم شود کار و اشتغال برای جوانان این منطقه ایجاد و به بستر خوبی نیز برای دامداری و دامپروری ایجاد می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) اشاره و ادامه داد: این نهاد در سخت‌ترین شرایط تحول عظیمی در عرصه سازندگی و خدمات‌رسانی حتی در دورترین مناطق ایجاد کرد.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در رژیم شاهنشاهی مردم مناطق محروم وضعیت اسفباری داشتند و حکومت کاری به مردم نداشت افزود: این حرکت جهادی سبب ایجاد تحولی بزرگ در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم و دورافتاده شد.
حسینی با بیان اینکه اول تیرماه سالروز فرمان امام (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ که روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی است، گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی در جامعه روحانی و مبلغ نقش به سزایی در هدایت جامعه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار