خطیب جمعه مه ولات با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات اعتماد مردم به نظام را نشان داد، تاکید کرد: کشور را نباید دو قطبی و به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۳۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد علی میری در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزاران شهر فیض آباد در رابطه با حکوکت عادلانه امیرمومنان علی (ع) اشاره و در خطبه دوم در خصوص رهنمودهای معظم له اظهار داشت: کشور را نباید دو قطبی و به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرد و انتخابات اعتماد به نظام و کار بزرگی بود و عظمت انتخابات، قدرت نظام اسلامی را به همه دنیا نشان داد.

میری باتوجه به بیانات رهبری افزود: ملتی که در روز انتخابات در پای صندوق های رای آمدند به هر کسی رای دادند و همه آنها یک کار مشترک انجام دادند و این کار مشترک خیلی با ارزش می باشد؛ این کار مشترک را باید دید و به دنیا نشان داد و حضور مردم در انتخابات اعتماد به نظام اسلامی را نشان داد.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور همه مردم در مراسم احیای شب نوزدهم و بیست یکم ماه مبارک رمضان شب قدر را فرصتی بی بدیل و بی نظیر تلقی نمود و شب بیست سوم ماه رمضان را به عنوان شب انزاع به مردم یاداوری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میری با اشاره به گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، از خدمات پرسنل جهاد کشاورزی مه ولات تقدیر کرد و خواستار توجه بیش‌ازپیش به مسائل کشاورزی در شهرستان شد و اضافه کرد: سالروز شهادت دکتر چمران و نام‌گذاری آن به‌عنوان روز بسیج، استادان و دانشگاهیان سیره شهید چمران را سرلوحه خود قرار دهند.

خطیب جمعه مه ولات در پایان بر شرکت همه روزه داران در روز جهانی قدس  تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها